Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Kapten Blåskägg skrev:
2398080 Såja, nu är han offline igen :tummenupp
Satan vad söt och trevlig dotter du har :blah

Hur gammal var hon? :rolleyes:

HAr ni inga jobb människor, +400inlägg och körningen är inte förens imorgon?! :tummenupp

-@

Snail_shell skrev:
2397916
Hur i hela h...te har man lyckas samla så många sjuka hjärnor på samma plats..

Hårt arbete, annonser i mer eller mindre suspekta publikationer och en välplanerad våldsam påhälsning i lokala psykiatrikliniken..

Sen hjälper det att de flesta sugit i sig lagom med avgaser får KB´s racer när man ligger bakom i kön..

d1ce skrev:
2398248
HAr ni inga jobb människor, +400inlägg och körningen är inte förens imorgon?! :tummenupp

-@

Semester is da shite, mannen! Vadå körning?:va Det här är väl ollningstråden:)

Nu får vi hoppas på vädret till kvällen, lite irlspam och stunts är vad kroppen behöver nu!:tummenupp

Retep skrev:
2398267 Det här är nog första gången i SHs historia du kan känna dig gammal :blah

Inget är för ungt för lilla mig ;)

Hon är säkert intresserad av en solskenstur på fullt spett :fakta Pappa med kanske?! :rolleyes:

-@

Nursey skrev:
2398264 FÖRENGÅNGSSKULL gjorde jag INTE det...är jag sjuk??..*tar tempen*:confused:

Tänk på att du kan få felaktigt utslag på temprametern om du fortfarande är ljummen efter kakmuttningen:fakta

Lord Adrian skrev:
2398315 Ta det lite försiktig med honom bara...vi vill ju inte att han ska ta in vatten nästa gång han kör i regn.:mattias

Nej, det vore ju tråkigt att bli lös och slapp vid så unga år. :D

amullo skrev:
2398286 Det ena har jag gjort redan och titta tror jag inte jag vågar.:D

Hehehe..nej det ger felaktigt utslag att temperaturen i DEN änden:arsele ...get with the development grabbar*knäpper med fingrarna*..under tungan skall det vara om man inte har en tympanisk termometer (ooooh stora ord ;))

Retep skrev:
2398309 Bend over bara så kommer det stock :arsele

Är det instruktioner inför min date med dottern eller är det dina önskedrömmer där jag som liten oskyldig pojke ingår?! ;)

-@

Lord Adrian skrev:
2398315 Ta det lite försiktig med honom bara...vi vill ju inte att han ska ta in vatten nästa gång han kör i regn.:mattias

Vet inte hur din position ser ut när du kör, men jag sitter på arslet. Eller är det faktumet att du är hojvärldens enda manliga spätta på +45bast som får dig att tro att alla åker bakpå?

-@

Last edited:
d1ce skrev:
2398332 Är det instruktioner inför min date med dottern eller är det dina önskedrömmer där jag som liten oskyldig pojke ingår?! ;)

Nej då. Det var bara instruktionen till dig om vem som bestämmer om vem som får stock och när :mattias

Kapten Blåskägg skrev:
2398367 :rofl
Jag är ju lite för gammal men erkänn att det hade varit hedrande med KB som svärson :D

Var fars högsta önskan... :2cool

Vi kanske skulle dela?

-@

Kapten Blåskägg skrev:
2398367Vet inte, men det skiter man i när man får superservice på Donken :tummenupp

Det är man sällan bortskämd med, så all kredit till damen :)

-@

edit: det här var nog det grövsta än sålänge, nu vågar man fan inte ens dyka upp längre... :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...