Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Valrog skrev:
2397694 TÄNK på vad du säger bara....:va
Närå det är Retep's dotter.
Hon skjutsade hem oss efter Onsdags krökningen..:tummenupp

Kan hålla med ers adlighet..min sambo tycker jag har blivit konstig..:va

Bah! Kvinntimmer...:rolleyes: ;)

Jörgen Karlsson skrev:
2397724 Oj såå "stor" ;)
Ryggtavla vet jag inte, jag såg en krumryggad spädgris lägga iväg så det luktade bränd svål över nejden, Men visst du har en viss knorr på din svansföring när det svänger:tungan

bah :gråta

-@

Kapten Blåskägg skrev:
2397726 :rofl
Känner du min svågers föräldrar nu eller? :D

:skrattaåt :blah

Dom är ju celebriteter i ollningsvärlden nu som ägare till världens enda ollade grill....Man måste ju se till att hålla autografsamlingen up to date:tummenupp

d1ce skrev:
Seså :pannkyss
Spädgrisar är poppis hos tjejerna!! Vänta tills du vuxit upp till ett full-blown-vildsvin som vi andra, då blir du inte gullad med längre!

Last edited:
Mycket snack om ollning här......i min klubb, där har alla klittat sina hojar. :tuttar
Fjärillar kommer att tryckas upp & fästas på det aktuella stället tills nästa sommar.

/// Ullis :cdevil

Lord Adrian skrev:
2397745 Dom är ju celebriteter i ollningsvärlden nu som ägare till världens enda ollade grill....Man måste ju se till att hålla autografsamlingen up to date:tummenupp

Det var ju en gasolgrill och de blir inte lika varma. Dra ballen i en kolgrill hade jag nog fan inte vågat....eller ja, det vettefan.....man blir ju rätt fiffig på en halvliter gin :)

Ullis skrev:
2397778 Mycket snack om ollning här......i min klubb, där har alla klittat sina hojar. :tuttar
Fjärillar kommer att tryckas upp & fästas på det aktuella stället tills nästa sommar.
/// Ullis :cdevil

Får jag provköra din R1:a? Naken alltså? :hihi

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2397787 Det var ju en gasolgrill och de blir inte lika varma. Dra ballen i en kolgrill hade jag nog fan inte vågat....eller ja, det vettefan.....man blir ju rätt fiffig på en halvliter gin :)
ÖÖHHHH..INTE så fiffig...
Inger sa precis att OM du skulle komma hit nå'ngång så skulle hon gömma grillen våran.....:tungan

Valrog skrev:
2397793 ÖÖHHHH..INTE så fiffig...
Inger sa precis att OM du skulle komma hit nå'ngång så skulle hon gömma grillen våran.....:tungan

Med risk för er egen hälsa naturligtvis.

-@

Lord Adrian skrev:
2397811 Att bli ollad av den gode kaptenen är nog inte att betrakta som hälsovådligt, bara väldigt, väldigt otäckt...:skrämd:tungan

En sk totalupplevelse mao?

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger