Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Milla skrev:
2394605 Du har väl inte missat min idolbild till dig (och KB) i mitt garage?:tungan

Kände mig fan lite som gamle Hasse med riset när jag beordrade upprumpning och fram med kameran :yoparty

scud skrev:
2394687 Fan Kapten, så du är kapten på riktigt?
d1ce kom ju fram till att han o ja låg inne samtidigt..
Jag var me o körde HMS Utö på grund :tummenupp (Nej det var inte ja som körde, ja satt o kolla på film och åt kex)

Kan du ge dig fan på kompis :tummenupp

Ante mig att du åt kex, en gammal fin tradition :hihi
Vem var den lycklige Manöverofficeren då? :lol

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2395438 Ante mig att du åt kex, en gammal fin tradition :hihi
Vem var den lycklige Manöverofficeren då? :lol
Minns inte va han hette. Men den värnpliktige som skötte spakarna på begäran av officeren VISSTE att det var för grunt, för han bodde där i närheten. Men nej tyckte officeren, enligt sjökortet är det lungt.. och,.. ja.. båten är skrotad nu som du vet :tomten

Lord Adrian skrev:
2395393 jävvla skitväder! Jag är körsugen som faaan, hela helgen gick åt till alkoholaktiviteter (vilket iofs är kul) så körbar har jag inte vart sen före Onsdagskrökningen med Valrog & co. Jaja, jag har lyckats fulmecka lite bil mellan himlatömmningarna iaf...:rolleyes:

Men Eders adelssprätt kommer på Onsdag om vädergudarna håller sig i skinnet..:tummenupp

Nu igen, beställer du vigvatten med tankbil eller? :D

Snail_shell skrev:
2395270
Känns som om jag kanske skall åka införbi erlandsons brygga på väg hem och köpa åror och flytväst för att komma hem säkert..

Kolla om du kan få grupprabatt :D

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2395481 Nu igen, betställer du vigvatten med tankbil eller? :D

Det kostar på för levern när husse har semester:tungan , men nu får det fan vara nog för ett tag, två rediga kräftskivor plus en normalmiddag med massa vin på en helg är mer än vad kroppen pallar...:näsblod

Lord Adrian skrev:
2395419 Hörru din gamle rövskövl..öh..sjörövare..Glassraid till Dalarö i kväll om vädret skärper till sig? I Kungliga Tyresö skiner solen just nu iaf....:arsele

Hinner inte idag, sorry!
Är du nykter då? :D

Lord Adrian skrev:
2395419 Hörru din gamle rövskövl..öh..sjörövare..Glassraid till Dalarö i kväll om vädret skärper till sig? I Kungliga Tyresö skiner solen just nu iaf....:arsele

Tjoa till om det finns plats för sällskap!!

scud skrev:
2395459 Minns inte va han hette. Men den värnpliktige som skötte spakarna på begäran av officeren VISSTE att det var för grunt, för han bodde där i närheten. Men nej tyckte officeren, enligt sjökortet är det lungt.. och,.. ja.. båten är skrotad nu som du vet :tomten

Ja det finns ju de som har gått på och de som ska gå på.
I det fallet hade jag jag nog lyssnat lite på min rorgängare, lokala kunskaper is the shit ibland :tummenupp

Lord Adrian skrev:
2395488 Det kostar på för levern när husse har semester:tungan , men nu får det fan vara nog för ett tag, två rediga kräftskivor plus en normalmiddag med massa vin på en helg är mer än vad kroppen pallar...:näsblod

Haha, ja ibland får man ju för sig att man är 20 igen när ginpavan kommer fram :hihi

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2395501 Ja det finns ju de som har gått på och de som ska gå på.
I det fallet hade jag jag nog lyssnat lite på min rorgängare, lokala kunskaper is the shit ibland :tummenupp
Joo, det resulterade ju i några härliga månader på härliga MUSKÖ!

Kapten Blåskägg skrev:
2395501

Haha, ja ibland får man ju för sig att man är 20 igen när ginpavan kommer fram :hihi

heh, det där är klassiskt..."idag ska jag ta det lugnt"...Fyra GT senare: "Phaaaaarrtyyyy!!!:hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2395511 :rofl
Gumman fett imponerad förstår jag.....:D

Det vet du! Hon förslog Radar insektspray som deodorant...:confused Hur menade hon då?:D

Last edited:
scud skrev:
2395507 Joo, det resulterade ju i några härliga månader på härliga MUSKÖ!

"Härlig" och "Muskö" bör inte användas i samma mening :hihi
Nej men seriöst, det finns ju alltid folk som tror att de är världsmästare. Jag har kört båt i drygt 6000 timmar men det finns ändå utrymme för lite ödmjukhet i mellanåt :)

Ni är ju helt otroliga! Folk har sagt det förut, men jag säger det igen: här är man borta i mindre än ett dygn och sidorna tar ju aldrig slut (nej, orkar faktsikt inte läsa igenom allt just nu :näsblod )..

Slutar jobbet kl 6 på onsdag, så jag får meddela kapten att jag får sitta och krama dig en annan dag :hihi :va

Passar på att fråga om det är någon som ska röra sig mot Lunda imorrn (om det blir något :rolleyes: )?

Kapten Blåskägg skrev:
2395523men det finns ändå utrymme för lite ödmjukhet i mellanåt :)

Var det den du uttryckte när du lurade i seconden 1L remouladsås och bantarpiller eller läxade upp alla beväringar hårt i kexätartävling?! :hihi

-@

£m£li£ skrev:
2395528 Ni är ju helt otroliga! Folk har sagt det förut, men jag säger det igen: här är man borta i mindre än ett dygn och sidorna tar ju aldrig slut (nej, orkar faktsikt inte läsa igenom allt just nu :näsblod )..

Slutar jobbet kl 6 på onsdag, så jag får meddela kapten att jag får sitta och krama dig en annan dag :hihi :va

Passar på att fråga om det är någon som ska röra sig mot Lunda imorrn (om det blir något :rolleyes: )?

Ska nog faktiskt försöka dyka upp, hur fanken hittar jag?

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...