Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Lord Adrian skrev:
2395538 Borde inte du vara ute å leta raffset i passande färg tills på Onsdag?:arsele :)

Du är bara avis för att jag passar i sådant tingeltangel, det kommer när du minst anar det bönan.

-@

Kapten Blåskägg skrev:
2395523 "Härlig" och "Muskö" bör inte användas i samma mening :hihi

Ja hua, där har man dragit skinnet fram och åter alltför många nätter =/

Kapten Blåskägg skrev:
2395523 "Härlig" och "Muskö" bör inte användas i samma mening :hihi
Nej men seriöst, det finns ju alltid folk som tror att de är världsmästare. Jag har kört båt i drygt 6000 timmar men det finns ändå utrymme för lite ödmjukhet i mellanåt :)
Nä ja vet, muskö = bajs (ja det är helt sant)
Roligast var att vi skulle slipa o måla på båtfan, SOM SKULLE SKROTAS!!! :confused:

Men nu är det ju ett tag sedan man mucka och man minns ju bara det roliga (nästan iaf).

d1ce skrev:
2395543 Du är bara avis för att jag passar i sådant tingeltangel, det kommer när du minst anar det bönan.

-@

Den där meningen är så fel i så många avseenden...;) Men ok, jag tror dig...Du skulle passa i det..:hihi

d1ce skrev:
2395566 ez, vissa saker håller man för sig själv mannen ;)

-@
Det var en rad ur den klassiska "dikten" som sedan urminnes varit klottrat på toaletterna där ;)

Snail_shell skrev:
2395535 JAg lämnar Kista nu!
Solen skiner här också!!

Så det kan ju båda för något gott!!

Ska vänta in La Famiglia och sen brassa lite käk. Återkommer här i tråden med närmare besked sen...:tummenupp

d1ce skrev:
2395581 Vilken tid ska jag dyka upp och var?

-@
Jag ska också dit, om det är väder.. Kolla på en karta så hittar du ju.. Bara åka mot järfälla så hamnar du nästan rätt med en gång :)

scud skrev:
2395595 Jag ska också dit, om det är väder.. Kolla på en karta så hittar du ju.. Bara åka mot järfälla så hamnar du nästan rätt med en gång :)

Jag är en mes så jag behöver Outlaw-Jögge med mig. Ser ju ut som karln ska rycka fram 45'an vilken sekund som helst, så länge hjälmen är på åtminstone.

-@

d1ce skrev:
2395611 Jag är en mes så jag behöver Outlaw-Jögge med mig. Ser ju ut som karln ska rycka fram 45'an vilken sekund som helst, så länge hjälmen är på åtminstone.

-@
Haha! You wish, twink! ;)

Nämen det är klassiska väskryckarkvarter det där, gamla Spånga. Växte upp där JeTteFarligt!! :hihi

scud skrev:
2395624 Om "er" innebar mig så ska jag nu svara med att jag åker ju från Täby, så det vore lite av en omväg.. men tack ändå :)
Det är ju så här, att D1ce vill prompt ALLTID mötas på något ställe A för att sedan åka till B. Så att han kan få rejsa mot någon hela vägen. Så du får gärna vara hare till honom om du vill. :)

Jörgen Karlsson skrev:
2395643 Det är ju så här, att D1ce vill prompt ALLTID mötas på något ställe A för att sedan åka till B. Så att han kan få rejsa mot någon hela vägen. Så du får gärna vara hare till honom om du vill. :)

Nu förstår jag, du vill inte vara ensammen och råstekt! Du försöker lura med dig något här för att sörja med ;)

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...