Nursey
Utan lem
bikerwoman skrev:2478120varför kan du inte hänga på då?
Ett) jag kör som en kratta..och är långsam

Två) Jag är i Dublin
Kanske i omvänd ordning då

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:2478120varför kan du inte hänga på då?
IronMike skrev:2478959Lägg gärna upp en mer detaljerad rutt så man slipper åka samma väg med tanke på allt som hänt tidigare...
![]()
IronMike skrev:2478959Lägg gärna upp en mer detaljerad rutt så man slipper åka samma väg med tanke på allt som hänt tidigare...visst fan kanske man är trångsynt, eller dryg, men med facit i hand så vill jag varken möta eller hinna upp.
![]()
amullo skrev:2479532Våran rutt:
Svinninge -> Åkersberga -> Stenhagen -> Karby -> Riallavägen (södra/krokiga) -> norrut t Finsta - Björnby(eller vad det heter.. Norrd-väst om Finsta) - > Rånäs -> Knutby -> Rånäs -> Gottröra -> Lunda -> Markim -> Sälna
Road-Ragge skrev:2471505Det här vill jag inte missa.
Blir det tre timmars konstant köra innan Waxholm, eller hinner man med en kaffeslurk någonstans också?
Anderzzon skrev:2471526Nu när det äntligen är dags, när Anderzzon äntligen ska få göra något i grupp igen, då har man tappat lappen![]()
Mitt liv är ju inget annat än tragiskt, hoppas ni får skitkul![]()
Nä men allvarligt ha så trevligt jag sitter hemma å gråter![]()
ewook skrev:2477523Jahopp, Det sket sig det här som sagt. Om någon har tappat en skruv, så kan du/ni låna den som sitter väl inskruvad i mitt däck! - Kapten, jag skolkar!![]()
icko skrev:2478390Jaja, hört att de ska regna nästa helg, sen kommer snön..![]()
Nursey skrev:2478843Ett) jag kör som en kratta..och är långsam
IronMike skrev:2478959Lägg gärna upp en mer detaljerad rutt så man slipper åka samma väg med tanke på allt som hänt tidigare...visst fan kanske man är trångsynt, eller dryg, men med facit i hand så vill jag varken möta eller hinna upp.
![]()
Bonnie skrev:2479197Är det inte enklare att vi vet vart du ska åka på lördag?
amullo skrev:2479532Våran rutt:
Svinninge -> Åkersberga -> Stenhagen -> Karby -> Riallavägen (södra/krokiga) -> norrut t Finsta - Björnby(eller vad det heter.. Norrd-väst om Finsta) - > Rånäs -> Knutby -> Rånäs -> Gottröra -> Lunda -> Markim -> Sälna
Borde inte ett annat av dina avsnitt sammanfalla med ett visst Party!?Kapten Blåskägg skrev:2480962![]()
![]()
Tack mannen, ser ut som vissa avsnitt kan sammanfalla![]()
Charlyze skrev:2481101Borde inte ett annat av dina avsnitt sammanfalla med ett visst Party!?
![]()
![]()
![]()
Annars kommer även jag att steka dig imorgon...
Som det så fint heter...
/sorry, fel forum.../
hillbilly skrev:2471515e på !!!![]()
Kapten Blåskägg skrev:2480935
Slangat förbi Kjelle?![]()
Beklagar sorgen!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |