Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 060923

Status
Ej öppen för fler svar.
Gixxer Rolle skrev:
2482382 Klarade alla sig från farbrorblå som stod på Bogesundsvägen?

Åkte över Värmdö så jag slapp dom.:tummenupp

I övrigt tack för en kanontur me sjysst solgass!! Var e hösten??

Btw: Var vi förskonade från annat trubbel ida....??

//Micke

Last edited:
Vilken dag! :tummenupp
Vi hade polisekort halva bogan hem, det kändes som man va kungen på statsbesök eller något...:D

Gixxer Rolle skrev:
2482382 Klarade alla sig från farbrorblå som stod på Bogesundsvägen?

Fabbo / Tant Blå följde efter oss ett tag när vi svängt in på Boge, men vi körde ju 69 km/h då såklart såsom alltid på 70-väg :rolleyes: så dom Blå tyckte väl det var trist och svängde av vid gården efter scoutlägret. Kanske för att inta position för att spana på efterkommande, vi for ju hemåt ganska tidigt!?

dOLKO skrev:
2482468 Vilken dag! :tummenupp

Å jak va drottningen, jaah...

Perfekt körning med kapten lusskägg idag! Äntligen en grupp där en Slemmig Snigel kan känna sig fartig och potent. Dvs utan att behöva mäta sig med Hasse Hare och Blixten Sixten.

En av de bästa och skönaste körningarna denna säsong, för min del! :)

Danke danke jaah:tummenupp

Tack för idag o tack icko som ställde upp me skjuts!:)

Kul sväng idag, perfekt invigning av nya hojen..!!
Vi vart stoppade på bogesund, polarn fick anmärkning på dåligt framdäck och jag fick beröm för mitt motorljud!!!:yoparty

pansarvagnen skrev:
2482787 Kul sväng idag, perfekt invigning av nya hojen..!!
Vi vart stoppade på bogesund, polarn fick anmärkning på dåligt framdäck och jag fick beröm för mitt motorljud!!!:yoparty

Sedär, se till o håll dig någe sånär nykter ikväll så vi kan köra imorrn me!!:näsblod

Nej, nu får det vara slut på detta! Det är inte aktuellt att ni åker runt på helgturer när jag inte är hemma och inte kan medverka.

Slut.

icko skrev:
2482802 Sedär, se till o håll dig någe sånär nykter ikväll så vi kan köra imorrn me!!:näsblod

Jag kör bäst med en sisådär 8 promille vettu... Nä det blir lugnt dricker nog max 15-16 öl, några flaskor vin och ett par groggar... så man är på topp imorgon....:tummenupp

Vi ses vid elva, blir kul att skruva upp tempot en smula...:yoparty

Gixxer Rolle skrev:
2482503 Det känns som om min tur med kontroller håller på att ta slut, tur att det är höst så att hojen snart får vila i ca 7 månader :tungan

Dom hade packat ihop när vi drog hem.

Tack för trevligt sällskap i dag o bra kört alla i min grupp. :tummenupp
Tror att alla grupper skötte sig bra i dag.

pansarvagnen skrev:
2482787 Kul sväng idag, perfekt invigning av nya hojen..!!
förlåt om vi missade dig...vet inte vad vi satt å tänkte på.hoppas du kom hem ordentligt:tungan

pansarvagnen skrev:
2482817 Jag kör bäst med en sisådär 8 promille vettu... Nä det blir lugnt dricker nog max 15-16 öl, några flaskor vin och ett par groggar... så man är på topp imorgon....:tummenupp

Vi ses vid elva, blir kul att skruva upp tempot en smula...:yoparty

Vill ni åka fort får ni åka framför mig, ska skjutsa imorrn me. Däremot kanske en kille till hänger på som kan hålla upp ångan.:tummenupp

lady skrev:
2482853 förlåt om vi missade dig...vet inte vad vi satt å tänkte på.hoppas du kom hem ordentligt:tungan

Det är lugnt, 200 genom tunneln med twin och akra va en ny upplevelse...:)

Tack för turen, alltid kul att åka vilse i ett industriområde...

pansarvagnen skrev:
2482860 Det är lugnt, 200 genom tunneln med twin och akra va en ny upplevelse...:)

Tack för turen, alltid kul att åka vilse i ett industriområde...
Visst e d,det e ju det som e tjusningen me hojåkning:tungan
blev nog en kortare väg hem för oss dock.skönt å få komma hem till värmen å maten. Tack för idag,det var trevligt:rolleyes:
ses kanske snart igen..ta det försiktigt imorgon! vill inte höra om någon olycka bara!

väntar på bilderna jag med..

Last edited:
Min nya, feta räser höll ihop i alla 22 mil jag körde idag.

IKNA: när jag kom till första böjen på bogesund låg det en R6 i diket. Han hade fått möte på sin väghalva och varit tvungen att styra av. Tre minuter senare höll jag på att fronta med en röd sportbil som var på min sida av vägen. Jag ville inte paja statistiken för norråkat, så jag väjde lite så jag slapp dö. Bra va?

Mattias skrev:
2482902 Min nya, feta räser höll ihop i alla 22 mil jag körde idag.

IKNA: när jag kom till första böjen på bogesund låg det en R6 i diket. Han hade fått möte på sin väghalva och varit tvungen att styra av. Tre minuter senare höll jag på att fronta med en röd sportbil som var på min sida av vägen. Jag ville inte paja statistiken för norråkat, så jag väjde lite så jag slapp dö. Bra va?

Va de nån som hjälpte honom upp, lr körde alla bara förbi??

Mattias skrev:
2482902 Min nya, feta räser höll ihop i alla 22 mil jag körde idag.

:tummenupp tur att det gick bra me dig. vill inte höra om fler olyckor nu..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!