sporthoj.com goes tonårsbilagan

Silwer - Vad för typ av tjafs brukar det bli på de andra större forumen du bevakar då? *oerfaren*

personpåhopp rätt fort, en förbannad massa avundsjuka och skryt.
Saken iofs att här är det sporthojar som gäller som tema och där har vi väl mer eller mindre samma smak, vilket gallrar ur en hel del möjliga bråk.
Vissa forum kan du inet svara i en tråd utan att nån jäkel ska ifrågasätta det du sagt, till slut är man mer upptagen med att försvara sig än att tillföra ens nånting.

Last edited:
Aha! Låter jobbigt... precis som vänster diskusen på lunar... man tröttnar fort (och på lunar dessutom jobbiga fjortizar).

jag la ner en del tid på ett forum förut, de flesta besökare var yngre och all ville fråga en massa, jag var ingen expert men jag svarade på det jag kunde. Tills slut fick man en jäkla massa klagomål och mothugg av folk man inte ens hade sett inlägg av förr. Många hade åsikter om oss som svarade i trådarna men nästan ingen kunde själv nånting i ämnena.
Nu för tiden är denna sida ett slags lunarstorm där det är yngre förmågor som helt styr, folk som frågar saker blir utskrattade osv.
Jag har inget med det forumet att göra sen en längre tid och skönt är det.

Jag tycker vi stänger forumet för nya medlemmar. Räcker gott & väl med de redan registrerade. Sen när vi gjort det utses jag till enväldig moderator och all kritik mot mig, min person eller det jag står för tystas ner.
Funderar på anställa verbalt begåvade människor som med det skrivna ordets makt "text-spöar" de som inte finner sig i ledet.

/ Kaiser Henken

Henken skrev:
Jag tycker vi stänger forumet för nya medlemmar. Räcker gott & väl med de redan registrerade. Sen när vi gjort det utses jag till enväldig moderator och all kritik mot mig, min person eller det jag står för tystas ner.
Funderar på anställa verbalt begåvade människor som med det skrivna ordets makt "text-spöar" de som inte finner sig i ledet.

/ Kaiser Henken

Tja varför inte?! :rolleyes:

Låter ju som en eminent ide!!!

:hej

Henken skrev:

/ Kaiser Henken

:skrämd Du råkar inte ha Josef V. Stalin som förebild?

joelwideqvist skrev:
Tipsaren heter Johan Meissner enligt headern på tipssidan

Mwhaha... Jämför han som skrivit artikelns efternamn med mitt namn här... :crash

Japp, det var jag! :brynad

*flamesuit on*

Last edited:
Alikzus skrev:

Troligen inte, men däremot hans yngre syssling, Kurt-Baltzar Stalin (och *den* killen var inte riktigt frisk ska du veta :fakta )...

;) :D

Alikzus skrev:

Nä, jag ÄR en förebild :fakta
Sitter & filar på partipolitiken nu. Inte för att den behövs men nån fasad ska väl existera.

Regler hur man ska tjäna mig bäst kommer nog snart. Kallar den för "Henkens lilla rosa bok om uppförande"

Ska kanske byta färg...

Henken skrev:
Sitter & filar på partipolitiken nu. Inte för att den behövs men nån fasad ska väl existera.

Regler hur man ska tjäna mig bäst kommer nog snart. Kallar den för "Henkens lilla rosa bok om uppförande"

Ska kanske byta färg...

Aha... :Bugar Henken :Bugar

Rosa tycker inte jag. Neonspygrönkrom är häftigare :rock

Henken skrev:

Ska kanske byta färg...
Ok, det räcker för mig. Jag är övetygad. Du har min röst :fakta

Swedie skrev:
HAHAH! Kul med all publicitet man får. Verkade som gott betyg.
I den mindre texten står att annonssidorna var mycket bättre förr. Men vad vet de...

Seså, sansa sig nu Swedie :D

Therudeboy skrev:
hade väl varigt trevligt med massa 14 åringar som talar om hur allt funkar och går till :crash

jag tycker också att det vore trevligt med massa erfarna fjortisar som vet hur saker och ting funkar, speciellt när det gäller hojar som dom inte har råd att ens tittat på... och sen kan vi ju få massa trevliga inlägg om vilken mc som är bäst, snabbast och tuffast... :crash

:hej :hej

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...