hållundan
Emozione!
watson skrev:Det erkänner du i ett öppet forum!? Det kommer antagligen användas emot dej....![]()
/FW
Säkerligen om jag känner folket häromkring rätt, men vad gör det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
watson skrev:Det erkänner du i ett öppet forum!? Det kommer antagligen användas emot dej....![]()
/FW

Henken skrev:Jag tycker vi stänger forumet för nya medlemmar. Räcker gott & väl med de redan registrerade. Sen när vi gjort det utses jag till enväldig moderator och all kritik mot mig, min person eller det jag står för tystas ner.
Funderar på anställa verbalt begåvade människor som med det skrivna ordets makt "text-spöar" de som inte finner sig i ledet.
/ Kaiser Henken

Henken skrev:Jag tycker vi stänger forumet för nya medlemmar. Räcker gott & väl med de redan registrerade. Sen när vi gjort det utses jag till enväldig moderator och all kritik mot mig, min person eller det jag står för tystas ner.
Funderar på anställa verbalt begåvade människor som med det skrivna ordets makt "text-spöar" de som inte finner sig i ledet.
/ Kaiser Henken
Du råkar inte ha Josef V. Stalin som förebild?joelwideqvist skrev:Tipsaren heter Johan Meissner enligt headern på tipssidan
Alikzus skrev:Du råkar inte ha Josef V. Stalin som förebild?
)...TomK skrev:Troligen inte, men däremot hans yngre syssling, Kurt-Baltzar Stalin (och *den* killen var inte riktigt frisk ska du veta)...
![]()
![]()
fattar inte...Alikzus skrev:Du råkar inte ha Josef V. Stalin som förebild?
Henken skrev:Nä, jag ÄR en förebild![]()
Sitter & filar på partipolitiken nu. Inte för att den behövs men nån fasad ska väl existera.
Regler hur man ska tjäna mig bäst kommer nog snart. Kallar den för "Henkens lilla rosa bok om uppförande"
Ska kanske byta färg...
Henken 

Ok, det räcker för mig. Jag är övetygad. Du har min röstHenken skrev:Nä, jag ÄR en förebild![]()
Sitter & filar på partipolitiken nu. Inte för att den behövs men nån fasad ska väl existera.
Regler hur man ska tjäna mig bäst kommer nog snart. Kallar den för "Henkens lilla rosa bok om uppförande"
Ska kanske byta färg...

I den mindre texten står att annonssidorna var mycket bättre förr. Men vad vet de...Swedie skrev:HAHAH! Kul med all publicitet man får. Verkade som gott betyg.
Therudeboy skrev:hade väl varigt trevligt med massa 14 åringar som talar om hur allt funkar och går till![]()

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |