Bikerbitch skrev:Chauuuför. Nädu. jag kör ju själv
Men Davo erbjöd sig att ta en av mina tjejkompisar bakpå
Men det där löser vi. Det finns säkert fler killar eller tjejer som åker ifrån Sthlm.
Japp jag har plats på min traktor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Chauuuför. Nädu. jag kör ju själv
Men Davo erbjöd sig att ta en av mina tjejkompisar bakpå
Men det där löser vi. Det finns säkert fler killar eller tjejer som åker ifrån Sthlm.
Unitedcolors skrev:Finns det fortfarande möjlighet att anmäla sig?
Får man ta med sig frun som inte är sporthojare?

fluppen skrev:23 dagar och 1 timme kvar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoppas ni diggar färsköl![]()
![]()
fluppen skrev:*SKRIKER*
KAN NÅN FIXA PLASTGLAS TYP HALVLITERS ????!!!!!!?????![]()
Jag fixar trots allt 70 liter bärs...![]()
Blade skrev:Hur skall man sova?
Är det i det stora huset, typ slagga i sporthallsstuket. Alla i samma rum.
Eller blir det i stugor med flera bäddar.
Finns det stugor annars?
Rodentboy skrev:Det är stugor med flera bäddar i...![]()
WestW skrev:Hjälp med resväg från Enköping
Vad tror ni om denna väg?
Jag hoppas att det inte är så små vägar som grus.
I ord http://www.teem.se/temp/sporthojsfesten/Enk%f6ping%20till%20n%e4ra%20Blomsterhult.htm
QUOTE]
hallå ellerMöte vid europstopp Örebro eller
ska ju köra dit i STOR klunga Coolt som fan vettu
![]()
WestW skrev:Ölbryggare.
Du skulle sova i samma stuga som mig va?![]()
Rodentboy skrev:Det borde väl gossarna i PBR kunna ordna va?? Kostar ju inte många kronor att köpa...
Blom fixar allt...so I´m told..![]()
![]()
fluppen skrev:Skriv upp dig listan![]()
![]()
toca1 skrev:lista??? vart?
fluppen skrev:Min "sovaisammarumsomölenståri-lista"![]()
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Blade skrev:Vilket betyder...?
Kan man boka en stuga för sig själv menar jag.
Probbset är att jag funderar på att ta med tanten och även lillgrabben. Då är det ju trevligare och smitigare för den lille om vi får ha en stuga för oss själva ju!!
JoS skrev:Fluppens "sovaisammarumsomölenståri-lista"![]()
1. JoS![]()
2.
3.
4.
5.
6.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |