sporthoj.com festen i örebro

Bikerbitch skrev:
Chauuuför. Nädu. jag kör ju själv
Men Davo erbjöd sig att ta en av mina tjejkompisar bakpå
Men det där löser vi. Det finns säkert fler killar eller tjejer som åker ifrån Sthlm.

Japp jag har plats på min traktor...
 
*SKRIKER*

KAN NÅN FIXA PLASTGLAS TYP HALVLITERS ????!!!!!!????? :crash

Jag fixar trots allt 70 liter bärs... :tummenupp
 
Re: Anmälan?

Unitedcolors skrev:
Finns det fortfarande möjlighet att anmäla sig?
Får man ta med sig frun som inte är sporthojare?

Fram till den 23:e har jag för mig det va...klart tanten ska me, alla andra har ju tagit me folk som inte e sporthojjare

Ses :hej
 
Hur skall man sova?

Är det i det stora huset, typ slagga i sporthallsstuket. Alla i samma rum.
Eller blir det i stugor med flera bäddar.
Finns det stugor annars?
 
fluppen skrev:
*SKRIKER*

KAN NÅN FIXA PLASTGLAS TYP HALVLITERS ????!!!!!!????? :crash

Jag fixar trots allt 70 liter bärs... :tummenupp

Det borde väl gossarna i PBR kunna ordna va?? Kostar ju inte många kronor att köpa...

Blom fixar allt...so I´m told.. :tummenupp :D
 
Blade skrev:
Hur skall man sova?

Är det i det stora huset, typ slagga i sporthallsstuket. Alla i samma rum.
Eller blir det i stugor med flera bäddar.
Finns det stugor annars?

Det är stugor med flera bäddar i... :)
 
Rodentboy skrev:
Det är stugor med flera bäddar i... :)


Vilket betyder...?
Kan man boka en stuga för sig själv menar jag.
Probbset är att jag funderar på att ta med tanten och även lillgrabben. Då är det ju trevligare och smitigare för den lille om vi får ha en stuga för oss själva ju!!
 
Hjälp med resväg från Enköping
Vad tror ni om denna väg?
Jag hoppas att det inte är så små vägar som grus.
I ord http://www.teem.se/temp/sporthojsfesten/Enk%f6ping%20till%20n%e4ra%20Blomsterhult.htm

image_map.gif
 
Fluppens "sovaisammarumsomölenståri-lista" :D

1. JoS :D
2.
3.
4.
5.
6.
 
Blade skrev:
Vilket betyder...?
Kan man boka en stuga för sig själv menar jag.
Probbset är att jag funderar på att ta med tanten och även lillgrabben. Då är det ju trevligare och smitigare för den lille om vi får ha en stuga för oss själva ju!!

Okej...egentligen så är det väl c:a 8 bäddar i varje stuga, men släng iväg ett PM till Blom eller Lövis här på forumet och kolla med dem om de kan ordna nåt. Är väl kanske inte helt omöjligt att det går att lösa det om det nu inte blir 120 anmälda deltagare.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top