Sporthoj.com - "Face plate" till R1or

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Spana in det här!! :)

Satt o knåpa lite på det här i natt. Tänkte det var dags o göra om bakgrunden på varvtalsmätaren.

faceplate.jpg
 
Fint, fast man måste va jäkla sporthoj fanatiker (eller grundare) för att ha den där.. min framtida hoj kommer förmodligen ha någon fin tös som inte distraherar mätarläsningen för mycket.
 
Villee skrev:
Fint, fast man måste va jäkla sporthoj fanatiker (eller grundare) för att ha den där.. min framtida hoj kommer förmodligen ha någon fin tös som inte distraherar mätarläsningen för mycket.
haha japp! Till rejshojen vettu. Visst vore bruds najs, men den måste vara lite seriös osså! Kan ju göra den som en enda stor tutte oxå.. hmm.. hmmmmmmmmm
 
Swedie skrev:
haha japp! Till rejshojen vettu. Visst vore bruds najs, men den måste vara lite seriös osså! Kan ju göra den som en enda stor tutte oxå.. hmm.. hmmmmmmmmm


En blååå eller gul ska det ju vara... vitt är trist:)
snygg iaf
 
twinner skrev:
En blååå eller gul ska det ju vara... vitt är trist:)
snygg iaf
har inte den färgen på pappret, å nej .. jag skriver inte ut så mycket färg. Mina nya skrivare måste köras in me svartvitt först :rolleyes:
 
twinner skrev:
Men visst skulle det se roligare ut...

Aa gult är fint om resten av hojjen passar till det, men blå.. då är nästan vit bättre, ska ju gå se ordentligt också.

Sen vet jag inte om man kunde göra lite koolt genom att tona en färgskala precis vid ytterkanten där man läser av mätarnålen. I stil med det som finns vid rödmarkeringen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top