Sporthoj.com - "Face plate" till R1or

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Spana in det här!! :)

Satt o knåpa lite på det här i natt. Tänkte det var dags o göra om bakgrunden på varvtalsmätaren.

faceplate.jpg

Fint, fast man måste va jäkla sporthoj fanatiker (eller grundare) för att ha den där.. min framtida hoj kommer förmodligen ha någon fin tös som inte distraherar mätarläsningen för mycket.

Villee skrev:
Fint, fast man måste va jäkla sporthoj fanatiker (eller grundare) för att ha den där.. min framtida hoj kommer förmodligen ha någon fin tös som inte distraherar mätarläsningen för mycket.
haha japp! Till rejshojen vettu. Visst vore bruds najs, men den måste vara lite seriös osså! Kan ju göra den som en enda stor tutte oxå.. hmm.. hmmmmmmmmm

Swedie skrev:
haha japp! Till rejshojen vettu. Visst vore bruds najs, men den måste vara lite seriös osså! Kan ju göra den som en enda stor tutte oxå.. hmm.. hmmmmmmmmm

En blååå eller gul ska det ju vara... vitt är trist:)
snygg iaf

twinner skrev:
En blååå eller gul ska det ju vara... vitt är trist:)
snygg iaf
har inte den färgen på pappret, å nej .. jag skriver inte ut så mycket färg. Mina nya skrivare måste köras in me svartvitt först :rolleyes:

twinner skrev:
Men visst skulle det se roligare ut...

Aa gult är fint om resten av hojjen passar till det, men blå.. då är nästan vit bättre, ska ju gå se ordentligt också.

Sen vet jag inte om man kunde göra lite koolt genom att tona en färgskala precis vid ytterkanten där man läser av mätarnålen. I stil med det som finns vid rödmarkeringen.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!