Eller ja tills dom tar slut iaf. Verkar vara hög efterfrågan på de kromade dekalerna så jag har låtit trycka extra sådana. Förra gången tillät jag att man tog flera av varje sort, denna gången får ni nog ta och behärska er o ta av en sort så fler får. förra gången tog det slut för tidigt nämligen så inte alla fick.
Jag kommer inbefinna mig på mässan på Lördag och rantar runt lite varstans. Känner igen mig kanske ni gör, annars är det väl bara o fråga efter mig. Jag borde ha min Sporthoj.com-tröja på mig för att lättast identifieras. Står "#81 Nordic Superbike" på den.
Har satt min depåslav i tidigt arbete.
Sen efter mässan vore det vackert om folk kunde posta upp bilder på där dekalerna kommit till användning. Alltid kul o se vad som gjorts fräscht med ett par sporthoj.com-dekaler
GÄLLER ENDAST LÖRDAG!
SVARTA VITA OCH KROMADE FINNS!

Jag kommer inbefinna mig på mässan på Lördag och rantar runt lite varstans. Känner igen mig kanske ni gör, annars är det väl bara o fråga efter mig. Jag borde ha min Sporthoj.com-tröja på mig för att lättast identifieras. Står "#81 Nordic Superbike" på den.
Har satt min depåslav i tidigt arbete.

Sen efter mässan vore det vackert om folk kunde posta upp bilder på där dekalerna kommit till användning. Alltid kul o se vad som gjorts fräscht med ett par sporthoj.com-dekaler

GÄLLER ENDAST LÖRDAG!

SVARTA VITA OCH KROMADE FINNS!
Bifogat
Last edited: