Sporthoj.com-dekaler på Mässan åt alla

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Eller ja tills dom tar slut iaf. Verkar vara hög efterfrågan på de kromade dekalerna så jag har låtit trycka extra sådana. Förra gången tillät jag att man tog flera av varje sort, denna gången får ni nog ta och behärska er o ta av en sort så fler får. förra gången tog det slut för tidigt nämligen så inte alla fick. :gnissla

Jag kommer inbefinna mig på mässan på Lördag och rantar runt lite varstans. Känner igen mig kanske ni gör, annars är det väl bara o fråga efter mig. Jag borde ha min Sporthoj.com-tröja på mig för att lättast identifieras. Står "#81 Nordic Superbike" på den.

Har satt min depåslav i tidigt arbete. :hihi

Sen efter mässan vore det vackert om folk kunde posta upp bilder på där dekalerna kommit till användning. Alltid kul o se vad som gjorts fräscht med ett par sporthoj.com-dekaler :tuttar

GÄLLER ENDAST LÖRDAG! :fatta!

SVARTA VITA OCH KROMADE FINNS!

Bifogat

• dekalklippning.jpg
    dekalklippning.jpg
    75 KB · Visningar: 534
Last edited:
Swedie skrev:
...
denna gången får ni nog ta och behärska er o ta av en sort så fler får. förra gången tog det slut för tidigt nämligen så inte alla fick. :gnissla

Sen efter mässan vore det vackert om folk kunde posta upp bilder på där dekalerna kommit till användning. Alltid kul o se vad som gjorts fräscht med ett par sporthoj.com-dekaler :tuttar

men en annan som inte kan ta sig till mässan då ? och vill ha ett eller kanske 2

ett på hojen & ett på bilen :lol kan man inte få det skickat ?

Swedie skrev:
Eller ja tills dom tar slut iaf. Verkar vara hög efterfrågan på de kromade dekalerna så jag har låtit trycka extra sådana. Förra gången tillät jag att man tog flera av varje sort, denna gången får ni nog ta och behärska er o ta av en sort så fler får. förra gången tog det slut för tidigt nämligen så inte alla fick. :gnissla

Jag kommer inbefinna mig på mässan på Lördag och rantar runt lite varstans. Känner igen mig kanske ni gör, annars är det väl bara o fråga efter mig. Jag borde ha min Sporthoj.com-tröja på mig för att lättast identifieras. Står "#81 Nordic Superbike" på den.

Har satt min depåslav i tidigt arbete. :hihi

GÄLLER ENDAST LÖRDAG! :fatta!

Damn!! Jag ska ju dit imorron!! :huvet :huvet Kan man beställa av dig? Hade varit kul att få på en sporthojsdekal innan jag lägger andra omgången klarlack... :Bugar

Underbart! Ska göra mitt yttersta för att leta upp dig på lördag.

Snake skrev:
Damn!! Jag ska ju dit imorron!! :huvet :huvet Kan man beställa av dig? Hade varit kul att få på en sporthojsdekal innan jag lägger andra omgången klarlack... :Bugar
Lira adress på PM och pengar till PG1248526-4. Typ en massa pengar.. så får du ett par stycken. :hihi Vet inte vad jag kan ta betalt åter igen.. Vill iaf täcka frimärke, brevet, besväret att åka till posten per utskick... :tungan Så umh. 1000kr? :hihi nä men öh. vad ska man ta?

Swedie skrev:
Lira adress på PM och pengar till PG1248526-4. Typ en massa pengar.. så får du ett par stycken. :hihi Vet inte vad jag kan ta betalt åter igen.. Vill iaf täcka frimärke, brevet, besväret att åka till posten per utskick... :tungan Så umh. 1000kr? :hihi nä men öh. vad ska man ta?

20-25 kanske?

jag skulle nog köpt en ivf! :tummenupp

/xf

d1ce skrev:
De som vill ha och en gång betalat för ett par dekaler men aldrig fått några då, ska jag åka till götet å hämta? :va :)

//@
Bevisa att du inte fått någon post sen dess oxå så... :tungan. Nä men har du inte fått från förra gången så får du lira över din adress på PM så kan jag skickade på nytt. Dock kommer de inte fram denna gången så får du aldrig nånsin något mer skickad från mig. =)

Jag vill också ha! : )

Kommer du till mässan i Stockholm/Sollentuna också?

Ett tips är att se till att både dekalen och objektet den skall sättas på är varmt(15+ grader) samt rent från vax och dylika ytbehandlingar.

//Tillverkaren

Swedie skrev:
Bevisa att du inte fått någon post sen dess oxå så... :tungan. Nä men har du inte fått från förra gången så får du lira över din adress på PM så kan jag skickade på nytt. Dock kommer de inte fram denna gången så får du aldrig nånsin något mer skickad från mig. =)

Du erkände att du glömt skicka sist då jag betalade tröjja och dekal samtidigt, då tyckte jag det var lugnt... Men nu när du säger att du ska skicka så sure, du har pm ;)

//@

verkar vara ett rackarns sug efter dekaler här :)

Swedie skrev:

Ta det du tog innan, 30 spänn för 2 stycken +5 spänn i frakt, skicka ner 4 kromade till mig nu. :gnissla

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien