Sporthoj Boden

Lite streetrace på basen ikväll kl 19, vet inte om det blir nå hojjar men lite turbobilar iallafall....

Framgaffeltätning

Vet ni om det finns någon i Boden som kan byta gaffeltätningar åt mig..
Jag har tätningar och olja och tänkte börja själv men känner att jag inte duger till.. Det är en WP gaffel på min KTM...

Tjenare! Som gurkis skrev: TPC i avan! Trevlig och kunnig kille som skruvar på kvällstid.
Jag ska upp på marknaden till helgen, kan ta med gaffeln hit på hemvägen om du vill?

Hörs/ Henrik

Vet ni om det finns någon i Boden som kan byta gaffeltätningar åt mig..
Jag har tätningar och olja och tänkte börja själv men känner att jag inte duger till.. Det är en WP gaffel på min KTM...

Tja.

körning på söndag:
Jag och Matte tänkte klufta 258orna, Den som är sugen på hänga med på sväng i skogen ju ta och haka på.

Tid och plats?

kan vi inte köra en grusbus på onsdagkväll samling i alder eller nån annanstans?

Har ingen grushoj igång än :/ om man inte luftar 258an, få höra med raffe!

Torsdagsträff nu på torsdag, vanlig tid kl 19:00 på klubben, dax att komma igång nu efter semestern :D

hænder inte mycket i boden tråden vad har ni gjort dæra uppe igentligen, eller har alla bara legat och jæst i solstolen hela semestern ? :)

hænder inte mycket i boden tråden vad har ni gjort dæra uppe igentligen, eller har alla bara legat och jæst i solstolen hela semestern ? :)

Haha.. Jag har då mest övningskört och sen blev det till att skaffa busbil så då tog den tiden.. Tragiskt lite "riktig" körning har det blivit, ta nu och flytta upp så vi får upp tempot lite här uppe :)

Haha.. Jag har då mest övningskört och sen blev det till att skaffa busbil så då tog den tiden.. Tragiskt lite "riktig" körning har det blivit, ta nu och flytta upp så vi får upp tempot lite här uppe :)

Hehe jasså så nu duger det med touring maskinen :D fast nu har jag iof passat på att dreva ner den en kugg fram nær jag bytte drivpaketetm det førra var nog lite slitet kedjan gick nu næstan att anvænda som dragspel :) så nu ær den lite kvickare :banana

såpass vem har du øvningskørt med i år då ? och vad ær det før busbil du har køpt ?

Hehe jasså så nu duger det med touring maskinen :D fast nu har jag iof passat på att dreva ner den en kugg fram nær jag bytte drivpaketetm det førra var nog lite slitet kedjan gick nu næstan att anvænda som dragspel :) så nu ær den lite kvickare :banana

såpass vem har du øvningskørt med i år då ? och vad ær det før busbil du har køpt ?

Tja!

Klart det duger med touringmaskinen så länge min är snabbare :tungan

Jag har ju kört med Ola, han fick sitt KK förra måndagen och nu ska jag börja med en tjej nästa vecka som då ska hyra hojen av Ola (han har köpt en nyare) så nu blir det lite brådis..

Ang bil så har man ju tappat allt förstånd, har skaffat en 928:a och de är ju rätt komplicerade bilar men nu har jag snart den i det skick jag vill, ska "bara" byta kamremmen, vattenpump (när skiten likaså är loss) och spännrullar men jag tror att detta får bli vinterjobb så man får köra lite innan snön.

hehe, men jag ær en mindre riskmedveten person så jag tar mina genvægar genom dikena så du har ingen changs ændå ! karlsson blev ju så imponerad så han prøvade ju till och med att køra genom staket med sin i år :D

Då får man ju grattulera till Porchen då och ær du sugen så får du byta kamremm på min Hitler bil och tvætta den ! du kan få en kram som tack :)

Hedenbasen idag!

Lördag, fantastiskt väder. Hedenbasen tillsammans med en massa turbobilar och kanske en Ferrari! Vi är där från 12-snåret och hela eftermiddagen, bara så att ni vet:tummenupp

Så har man ställt av plastraketen så nu får man vänta ihjäl sig till våren :P

Snart även dags att ställa av busbilen då det tom börjar vara spännande att åka med den :(

Kan inte den där klimatförändringen skynda sig lite.. ser bara fördelar som: Möjlighet till havstomt i Boden, lägre energikostnader, längre sässong för MC/flyg osv.osv. vad är eg dåligt med ett varmare klimat :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show