Sporthoj Boden

Nja.. här har vi inte gått i ide men jag måste byta bakdäcket innan det är någon ide att gasa med hojen, dock minusgrader ute hos mig för tillfället men det kan ju ändras:tummenupp

Skall bara ragga ihop lite hjälp för att kränga om till nya däcket sen är min moppe startklar:D

Fick hora att det snoade i Boden i dag, kan meddela att i San Diego lyser solen med oavbruten kraft.

Tyvarr kommer man hem pa mandag...

Blev inget mer hojkora i ar...

/Stefan

Hehe, nu börjar folk vakna :D inget bra hojväder, ska nog och ställa hojen på klubben idag. men man kan ju samlas och dricka en kopp kaffe på nån helg =)

eller en karta öl ?!? :) funderar om man skulle kanske orka fara dit och pröva synka förgasarna och byta torkarbladen !

hehe, öl är gott =) Men slå en signal om du far till klubben så kommer jag med hojen.

eekooo, vars är alla människor ?

Visst är det lite kul, man tror ju att när säsongen klingar ut så ska aktiviteten på nätet öka...

Vad ska ni hitta på i vinter?!?

Har hittat en e-bay butik som säljer glasfiber. Ska beställa hugger och tailguard därifrån. Sen blir det nog en lack oxå:)

vAkNa nu folk!!!!:arsele

jag kommer emigrera till Göteborgs delen, har hört att kawwor är mer uppskattade dära ! :tungan

jag kommer emigrera till Göteborgs delen, har hört att kawwor är mer uppskattade dära ! :tungan

Funderar på att ta en sväng på söndag om vädret duger, har äntligen fått ihop flygplanseländet efter många timmars skruvande, var riktigt kul att flaxa lite med det idag men tyvärr mkt byig vind så oerfarna passagerare skulle nog inte uppskatta åkturen:näsblod

Om vädret tillåter så tänkte jag köra hoj till Ä-byn runt 12-tiden:)

Funderar på att ta en sväng på söndag om vädret duger, har äntligen fått ihop flygplanseländet efter många timmars skruvande, var riktigt kul att flaxa lite med det idag men tyvärr mkt byig vind så oerfarna passagerare skulle nog inte uppskatta åkturen:näsblod

Om vädret tillåter så tänkte jag köra hoj till Ä-byn runt 12-tiden:)

och jag som lovade att jobba imorgon :huvet

Var ju inget superväder idag, ska nog röra mig mot klubben sen.

Vad ska du göra i götet då robban?

Och söndagen bjöd på riktigt trevligt hojåkarväder så jag, Robban, Rickard och Johan körde lite GP-bana och tog en fika på Rävasten:)

Det var förvånande bra fäste och det gick tom att få upp lite lagom temp i däcken:yoparty

Jofan, var ju kanon igår, men det var då sista repan för mig, har slitit isär hojen nu :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman