Sporthoj Boden

Nja lite.

Krasch kåpor, kraschpuckar, stålomspunna slangar. typ det :p

kohai: självklart har man lite projekt efter att ha skrotat landsvägarn i ett dike så köpte man delar till den skruva ihop den å sen körde man den till vinterstället. men där har den skruvats isär totalt å håller på å slipa å spackla lite på den repade ramen också ska den mattsvartas så ni märker ju när den blir klar förhoppningsvis till sommarn. kanske skulle slänga upp lite kort på bygget nån dag

en boden tråd till och med, det var fan inte illa pinkat.. :tummenupp
Ang, flygfältet, så säg till före, bor ca 4 km därifrån så :rolleyes:

Klärrt och betärrt ett Boden forum! Det här ska vi få o blomstra!! :yoparty

Sökte på snubbar från Boden, ca. 100 (!) träffar!!! :tummenupp

Fan vad fint att det börjar dyka upp lite folk fårn boden här :D

Jaa tydligen är vi ju över 100 stycken! Om vi bara tar vårt ansvar och sitter här och babblar lite varje dag så kommer det här bli perfekt! :D

Sitter nere i Sthlm nu och här är det våååår!!! grönt gräs, blå himmel, sol som värmer, blommor som börjat slå ut, enstaka hojjar på motorvägarna iofs lite halv kyligt fortfarande men gud förbannat vad jag längtar tills sommaren kommer upp till Boden och jag får köra min jungfrutur :yoparty

/Erik

FAN, vill också ha vår :D

Aja, man får leka med skotern så länge det itne är asfalt, fjällen snart :yoparty

Nu måste vi också alla välkomna användaren "Bobat" som även fast han har en touringhojj vill vara med här och klart han är välkommen! :D

Nu måste vi också alla välkomna användaren "Bobat" som även fast han har en touringhojj vill vara med här och klart han är välkommen! :D

Javisst en riktigt Picknick maskin med mugg hållare och fika bord :tummenupp synd bara att den låter betydligt brutalare än din "symaskin" :arsele

Jo jag var med och flyttade den "touringhojen" från släpet in i värmen idag, såg ju riktigt fin ut:tummenupp Kul med fler sporthojsåkande Bodensare.

ps. antar att det var du som roddade "Bobat" inlägg där han bad om råd för att lära sig köra:D

Last edited:
Javisst en riktigt Picknick maskin med mugg hållare och fika bord :tummenupp synd bara att den låter betydligt brutalare än din "symaskin" :arsele

Mugghållaren är ju ett faktum + packväske snörena :D

Men vi vet inte hur min låter än så... vi får väl se! :rolleyes:

Jo jag var med och flyttade den "touringhojen" från släpet in i värmen idag, såg ju riktigt fin ut:tummenupp Kul med fler sporthojsåkande Bodensare.

ps. antar att det var du som roddade "Bobat" inlägg där han bad om råd för att lära sig köra:D

Ah perfekt dag att hämta en hojj på! :tummenupp Jo skämt och sido så såg den riktigt fin ut! Fräsch lack och grymt ljud är intrycken än så länge!!

Hehehe no comments.. :gnissla Men ge gärna Bobat lite tipps! :tummenupp

Last edited:

Bockar och bugar för hjälpen !:Bugar

Jajjemen det var han men jag kan ju inte neka till att man fick en hel del bra tips ändå ! :brynad

Men vi vet inte hur min låter än så... vi får väl se! :rolleyes:

:såjaponken

Meh! Det vet ni väl att det finns jue inga radfyror som låter ballt!!!!!

Ska ju vara uppskrämd twin med kolfiberblås. Ni ska få se (höra)

Hur många har planerat in 1:a majrundan ännu?

//
Stefan:yoparty

Meh! Det vet ni väl att det finns jue inga radfyror som låter ballt!!!!!

Ska ju vara uppskrämd twin med kolfiberblås. Ni ska få se (höra)

Hur många har planerat in 1:a majrundan ännu?

//
Stefan:yoparty

Hälften så många cylindrar hälften så ballt ljud, ren logik :D

1:a maj rundan låter bra sålänge jag lärt mig köra tills dess :gnissla

Hälften så många cylindrar hälften så ballt ljud, ren logik :D

1:a maj rundan låter bra sålänge jag lärt mig köra tills dess :gnissla

Nja. 2 cylindrar = 1/2+1/2. 4 cylindrar = 1/4+1/4+1/4+1/4.

Logiken säger ju att det blir mest en massa småskvättar i en rad4:2cool :arsele

Blir kul att se lite fler hojar i schtaan. Ska köra 1:a Majrundan om jag får hojen genom besiktningen 28/4.:D

Tror då jag skall vara med och slira på kopplingen från jvg-stn i Boden och ut till Heden i vart fall, vette tusan om jag orkar slira längre än så:gnissla

Jag och Mr G åkte ovanstående varianten i fjol och det är en rätt lustig känsla med allt folk längs gatorna i stan och kul att vinka till alla barnen:D

Om man inte har klart med KK så går det ju att övningsköra men det brukar kunna bli lite trångt bland alla vinglande kromlok och GW så om man känner sig osäker på sin körning bör man nog överväga övningskörning bland dessa förare men det är som sagt en kul känsla med alla typer av MC och MC-folk men man kan nog säga att det råder en viss underrepresentation av sporthojar.

Mmm börjar klia i fingrarna! Ska iaf hämta upp hojjen från Ronneby nästa fredag! :)

Vad kör du för skoter??

fan vad fint =) vad blir det för hoj?

En gammal lynx rave 670, den går i allafal frammåt =)

första maj blir det :)Får se om det inte blir luleå piteå i år igen, i allafall..luleå - älvsbyn :D

Last edited:
fan vad fint =) vad blir det för hoj?

En gammal lynx rave 670, den går i allafal frammåt =)

första maj blir det :)Får se om det inte blir luleå piteå i år igen, i allafall..luleå - älvsbyn :D

Lite off topic..

Måste passa på att fråga dig om du är sugen att skruva lite flygmotor?
Du är ju flygmek och allt och jag håller på att plocka ihop motorn till Vivaten som vi flög med i fjol, intresserad?

Jag har naturligtvis ansvaret då jag har papprena för jobbet men det vore ju kul med mek hjälp och du borde ju verkligen börja flyga också, det är ju rätt kul eller?

Back