Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Återupptar frågan om intresse för körning mot något/ra mål längs lite roligare vägar.
Vi har provat vägen mot skogså, den är duktigt guppig på sina ställen men kul ändå![]()
Smedsbyvägen håller lite bättre kvalité men man får akta sig för att den kan vara farligt hal på sina ställen pga grus och att bönder kör traktorer längs den vägen, annars är den riktigt kul men man får akta sig för att det finns några kurvor som nyper åt och kan överaska de som ej känner till vägen så bra.
Väg 356 mot Älvsbyn är ju också en favorit men den kör jag ofta och för att den skall vara riktigt kul måste det gå lite fortare![]()
Förslag på andra kul vägar?
ps. Har bytt moppe och är duktigt sugen på att köra![]()
Hej!
Återupptar frågan om intresse för körning mot något/ra mål längs lite roligare vägar.
Vi har provat vägen mot skogså, den är duktigt guppig på sina ställen men kul ändå![]()
Smedsbyvägen håller lite bättre kvalité men man får akta sig för att den kan vara farligt hal på sina ställen pga grus och att bönder kör traktorer längs den vägen, annars är den riktigt kul men man får akta sig för att det finns några kurvor som nyper åt och kan överaska de som ej känner till vägen så bra.
Väg 356 mot Älvsbyn är ju också en favorit men den kör jag ofta och för att den skall vara riktigt kul måste det gå lite fortare![]()
Förslag på andra kul vägar?
ps. Har bytt moppe och är duktigt sugen på att köra![]()

Jag hakar gärna på och kör på roliga vägar, jobbar vardagar 7-16 men på eftermiddagar och helger är jag lös![]()
Hej på dig fjant![]()
När ska Blåbär MC ha nästa sammankomst då?
rolig åkning idag iaf!
till å med grabbarna i skinnväst på macken såg skraja ut
Haha blåbär MC dominerade i gårtill å med grabbarna i skinnväst på macken såg skraja ut
![]()
slangträning på basen nästa![]()
tja, var det dig jag och kompisen träffade på basen igårkväll?
allmänt: Är det nån som är sugen på dra ut och köra iväll om vädret håller i sig?
Jodå det är ju som detkanske man blir lite bättre på slanga bara man tränar några år till haha
du är inte sugen på köra en sväng ikväll? kanske vet du nån mer som hakar på, roligare än att köra själv,
Jodå det är ju som detkanske man blir lite bättre på slanga bara man tränar några år till haha
du är inte sugen på köra en sväng ikväll? kanske vet du nån mer som hakar på, roligare än att köra själv,
Slut bakdäck!!! Har beställt nytt men får det inte förän 1/8...
Skicka sms eller slå en signal när ni är sugen på fara en sväng.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |