Sporthoj Boden

Tjena! Även fast jag hänger i Luleå är jag intresserad av att haka på ut och brumma lite. Antingen ikväll eller på söndag går bra. Återkom gärna!

Fan är också grymt sugen på ny leksak :) Dock är man fattig student så chansen är väldigt lite :näsblod
Men om vi åker mot Älvsbyn så tycker jag att det är väldigt bra väg om man svänger in mot brännberg, värst MotoGP vägen :tummenupp

Hej!

Återupptar frågan om intresse för körning mot något/ra mål längs lite roligare vägar.

Vi har provat vägen mot skogså, den är duktigt guppig på sina ställen men kul ändå:tummenupp

Smedsbyvägen håller lite bättre kvalité men man får akta sig för att den kan vara farligt hal på sina ställen pga grus och att bönder kör traktorer längs den vägen, annars är den riktigt kul men man får akta sig för att det finns några kurvor som nyper åt och kan överaska de som ej känner till vägen så bra.

Väg 356 mot Älvsbyn är ju också en favorit men den kör jag ofta och för att den skall vara riktigt kul måste det gå lite fortare:näsblod

Förslag på andra kul vägar?

ps. Har bytt moppe och är duktigt sugen på att köra:D

Hej!

Återupptar frågan om intresse för körning mot något/ra mål längs lite roligare vägar.

Vi har provat vägen mot skogså, den är duktigt guppig på sina ställen men kul ändå:tummenupp

Smedsbyvägen håller lite bättre kvalité men man får akta sig för att den kan vara farligt hal på sina ställen pga grus och att bönder kör traktorer längs den vägen, annars är den riktigt kul men man får akta sig för att det finns några kurvor som nyper åt och kan överaska de som ej känner till vägen så bra.

Väg 356 mot Älvsbyn är ju också en favorit men den kör jag ofta och för att den skall vara riktigt kul måste det gå lite fortare:näsblod

Förslag på andra kul vägar?

ps. Har bytt moppe och är duktigt sugen på att köra:D

Jag hakar gärna på och kör på roliga vägar, jobbar vardagar 7-16 men på eftermiddagar och helger är jag lös:yoparty

Haha blåbär MC dominerade i går:yoparty till å med grabbarna i skinnväst på macken såg skraja ut:D

slangträning på basen nästa:gnissla

tja, var det dig jag och kompisen träffade på basen igårkväll?

allmänt: Är det nån som är sugen på dra ut och köra iväll om vädret håller i sig?

Jodå det är ju som det :) kanske man blir lite bättre på slanga bara man tränar några år till haha

du är inte sugen på köra en sväng ikväll? kanske vet du nån mer som hakar på, roligare än att köra själv,

Jodå det är ju som det :) kanske man blir lite bättre på slanga bara man tränar några år till haha

du är inte sugen på köra en sväng ikväll? kanske vet du nån mer som hakar på, roligare än att köra själv,

Kan tyvärr inte åka nåt i kväll, jobbar sent:huvet
Kan dock i morgon kväll, ska höra med en snubbe till oxå, roligare som sagt ju fler man är:)

ÅÅÅÅÅÅ less som satan!!!:gnissla Slut bakdäck!!! Har beställt nytt men får det inte förän 1/8...

Nå ja, jag är alltid på så slå en signal när det bär av! 0730-350370

Bara att haka på :) om vädret tillåter så blir det väll en svång ikväll =)

Vädret tillät, men det var knappt. Nån fin wheelie blev det ju från din sida iaf rills :tummenupp Att se jonas på KTMen gjorde mig grymt sugen på en super motard också :va :tummenupp

Du missade ju min bööörrrnnniiissss :P den ser grymt dålig ut på filmen vi tog :P ser ut som en riktigt nybörjare :va :yoparty

Nån som är på att fara ut och köra i kväll?

Tja, vi är några som tänkte fara ut och köra ikväll om vädret håller i sig.

ring mig om nån vill följa...0703563503

/rills

Tja..fan vad kul att köra med folk :)

Jag, skytt och marcus(bikersherlock) har vait ut en sväng idag, till luleå och tillbaka, lite regn vid luleå tyvärr....vi får ta brännbergs vägen vid bättre väder :D

Hej hej! :)

Tänkte bara kolla om man kanske får vara med på ett hörn och hänga på nån sväng vid tillfälle trotts att man är HOST HOST Ka HOST lixbo. :näsblod
Men jag gjorde trotts allt lumpen i Boden och tänkte att det kanske räknas litegrand!? Dessutom fick jag höften ur led en gång när jag gick på dagis, och då fick jag ligga på sjukhus i boden i flera dagar...

Kvalificerad? :confused:

/Kenneth

Hallå!

Är en fd bodenbo som nu är bosatt i luleå. Rätt ny på hojåkandet men skulle gärna följa med en sväng nån gång framöver ifall det går! :)

//Magnus

Alla är välkommen att hänga med :) har är vi inte "ras fientliga" :tungan Skicka sms eller slå en signal när ni är sugen på fara en sväng.

0703563503...jag brukar försöka skriva här när jag ska ut också.

Ni har inga speciella dagar/tider ni brukar samlas?

I Kalix har vi haft söndagar kl 17:00...

Back