Sporthoj Boden

Körning ikväll med start från OKQ8 19:00

Erik K är ju uppe och hakar på + lite fler folk, joina ni som vill :)

Rejäl skada i trädet han fick upp den där crossåkaren som gick bort i helgen... måste gått väldigt mycket för fort.

Rejäl skada i trädet han fick upp den där crossåkaren som gick bort i helgen... måste gått väldigt mycket för fort.

Hastigheten är svår att sia om och det verkar ju bara vara barken som skavts av men höjden som skadan är på får ju då mig att tro att det gick på bakhjulet in i trädet(ramen som träffat trädet), kanske pga gashäng, vad vet jag :confused:

Fattar inte hur olyckan kunde ske annars, känns ju inte som ett naturligt spårval även om han körde på gång/cykelbanan så ngt oväntat bör ju ligga bakom men spekulationer i detta känns mest som lärdom om att allt kan hända när man minst anar det

ja vad vet vi, men om det som kuriren skrev stämmer, så hade ju hjälmen flygit av, vad ambulanspersonalen säger åt kuriren i allafall.
Om så är fallet så lär det också vara en bidragande orsak.

Men allt är ju bara spekulationer

Tja, nu har man bokat in mittsverige nästa helg! ska läggaupp nån bild sen så ni får bli lite avis :D

Det gör vi, måste ju plåga mig och åka med HANK ner men ska försöka att överleva :P

Jag lider med dig Rickard! Stora mängder Mintuu kan annars lösa problemet:tummenupp

haha, hade ju varit ett alternativ, men hade tänkt försöka köra på lördagen =) Tänkte Inta en skön sittställning i baksätet, svepa en lättöl och sen så är det godnatt :P haha, kanske inte :D

haha, hade ju varit ett alternativ, men hade tänkt försöka köra på lördagen =) Tänkte Inta en skön sittställning i baksätet, svepa en lättöl och sen så är det godnatt :P haha, kanske inte :D

Kanske inte...:)

Sådär, nu är R1an avställd ! avslutades med 2dagar på mittsverige, förbannat kul!

men rille vad ska du nu köra med då du sålt grus å ställt av landsväg!

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back