Sporthoj Boden

FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! måste vara barnvakt på lördag så inge gasa helvete för mig :huvet :huvet

aja om nån tycker synd om mig och vill köra på söndag är jag på :yoparty

till maveric(kalson): hehe, så det är sånt ni gör där nere =)

Ja men klart det blir körning på söndag också!!:hojraket

Hehe njae!! :gnissla

Fan vad nice, då ska vi gasa helvete ----> jag :hojbusa

jojo, nog vet jag allt hur du är :tuttar

Pfft!!! det där är ju JAG som står o spinner som en katt! Har ju lärt mig det hehe om det nu är något att lära sig överhuvudtaget! :gnissla

Ja när man är själv här nere på rummet måste man inreda det som en riktigt ungkarl du vet bilder på lättklädda brudar hojjaffischer och öl i bokhyllan :brynad

Pfft!!! det där är ju JAG som står o spinner som en katt! Har ju lärt mig det hehe om det nu är något att lära sig överhuvudtaget! :gnissla

Ja när man är själv här nere på rummet måste man inreda det som en riktigt ungkarl du vet bilder på lättklädda brudar hojjaffischer och öl i bokhyllan :brynad

nene, det är jag =)
Måste säga att det inte är mycket att kunna

Så sant så, så man överlever dagarna eller?

Nu börjar hojen bli klar, bara lite snabb kabeldragning kvar, fixa fast insugningsrören, och byta tank. :yoparty

Ikväll blir sista rycket med bågen, sen ska den fan vara körklar!!!
bara komma förbi klubben och snacka skit om nån vill!

Tjenare!
Körde en sväng idag! Riktigt kul nu när det är sopat och lite varmare, men i lule var det kallt.. Är det nån som vet vad som har hänt på hedenbasen? Nån form av olycka med bil krossat glas och en lyktinsats ligger mitt i banan.. Hoppas ingen skadade sig!

På lördag blir det provkörning av kawasaki i lule! Häng med den som vill!

Tjenare!
Körde en sväng idag! Riktigt kul nu när det är sopat och lite varmare, men i lule var det kallt.. Är det nån som vet vad som har hänt på hedenbasen? Nån form av olycka med bil krossat glas och en lyktinsats ligger mitt i banan.. Hoppas ingen skadade sig!

Tja, ne det har ajg fan inte hört nått om, nån båge som gått omkull eller?

Ikväll blir sista rycket med bågen, sen ska den fan vara körklar!!!
bara komma förbi klubben och snacka skit om nån vill!

Sweet!! är den klart nu??? jag o robban var förbi idag vid... hm 5-6? men då var det ingen där!

Tjenare!

Japp det blir bara bättre och bättre nu, vädret och vägen! Jo jag o robban såg det också när vi var där idag! Såg ut som om det var från nån bil så då är det lugnt! :D Nej men skämt o sido, det gick säkert bra hoppas jag! Jag var btw omkull med hojjen där idag på konbanan och pajja en blinkersen! :huvet

Last edited:
Hemskt Kalson! En suzuki i backen är inget man vill höra om :va Nån som ska ut och köra på lördag förmiddag? Tänkte kanske dra en sväng till Boden och köra en sväng, vill ju inte att bettan ska rosta ihop nu när den ska säljas :tummenupp Om det blir nån körning så slå mig gärna en signal 0702360493 :tummenupp

jag och karlson drar ut och vinglar lite på heden basen, ring om någon är sugen på att gasa helvete :yoparty

edit: kom dit istället ingen har laddat mobilerna :)

Last edited:
Sweet!! är den klart nu??? jag o robban var förbi idag vid... hm 5-6? men då var det ingen där!

Japp det blir bara bättre och bättre nu, vädret och vägen! Jo jag o robban såg det också när vi var där idag! Såg ut som om det var från nån bil så då är det lugnt! :D Nej men skämt o sido, det gick säkert bra hoppas jag! Jag var btw omkull med hojjen där idag på konbanan och pajja en blinkersen! :huvet

Okej, lungt om det är en bil =)
hehe, vilken sida la du ner?

Var det folk där när ni var på basen? Var där tidigare idag men då kryllade det med bilar och husvagnar etc. Kändes inte aktuellt att åka runt och gasa helvete :gnissla

Var det folk där när ni var på basen? Var där tidigare idag men då kryllade det med bilar och husvagnar etc. Kändes inte aktuellt att åka runt och gasa helvete :gnissla
hmm inte mer än vanligt när vi var dära (1030-1230), såg att det stog 2 husvagnar på en sidan av banan annars var det väll bara som vanligt. Några som rastar hundar och gubben flyger med sitt modell jetplan.

hmm inte mer än vanligt när vi var dära (1030-1230), såg att det stog 2 husvagnar på en sidan av banan annars var det väll bara som vanligt. Några som rastar hundar och gubben flyger med sitt modell jetplan.

Så gubben med planet var där igår =) flög han nå?

Fan vad skönt att gasa helvete idag, har typ skickat varenda nit i pipan idag :p

Om jag rengör pipan tror ni att nån skulle kunna idas svetsa alu? eller fixar ni det inte?

står i valet och kvalet om man ska köpa ett villigt slipon och sen försöka få tag i ett begat akra slipon.

Så gubben med planet var där igår =) flög han nå?

Fan vad skönt att gasa helvete idag, har typ skickat varenda nit i pipan idag :p

Om jag rengör pipan tror ni att nån skulle kunna idas svetsa alu? eller fixar ni det inte?

står i valet och kvalet om man ska köpa ett villigt slipon och sen försöka få tag i ett begat akra slipon.

Jo han flög lagomt när vi kom! Var ballt o se!

Hehe.. jo fan va kul det var idag!! riktigt grymt och med det nya ljuset gick det riktigt fort! :tummenupp

Det brukar alltid vara någon där + husvagnarna.. antingen någon som övningskör eller buskör eller flygerflygplan eller poliposserna som flyger med helikoptern! Men det är ändå en jävla flygraka så gasa helvete är högst aktuellt! :yoparty :tummenupp

Last edited:
På så vis, bara jag som är van vid att det är öde då. :) Skulle helst föredra att inte ha publik när jag övar slangning bara :crash

På så vis, bara jag som är van vid att det är öde då. :) Skulle helst föredra att inte ha publik när jag övar slangning bara :crash

Jag tycker också att det är lugnt där för det mesta, jag och brorsan var där nån timme igår och det var öde förutom en moped som tankpressade hela rakan ( det tog honom 10 min att nå andra sidan).. Lite konstigt med tanke på vilket bra ställe att öva stunts på det faktis är!
Jag tänkte köra en sväng idag då jag är ledig men vädret är lite osäkert..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman