Sporthoj:are i nya MC-folket!

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Kände igen SH-tröja på bild i nya MC-folket, någon som vill kliva fram??

Skulle möjligtvis kunna ana en på sid 52, överst, men det är vagt.

Iceman1975 skrev:
Sidan 52

Peter A och Marina K.. Undrar vad dom har för nick som sagt..
Gå in på Uppsala RoadRunners-delen av forumet och glutta lite, så kommer de nog att avslöjas... :)

kortstubina skrev:
Jag tror det var minst 12 st med sporthojströjor där!

Av hur många ?

Smc känns lite "gubbe"..
Kul iallafall att några sporthojare var där och visade upp sig och kanske även gjorde sin röst hörd..

P@trik skrev:
Smc känns lite "gubbe"..
SMC är hyperviktiga för alla hojåkare och så lite som det kostar att vara med så är det självklart. Bara tidningen är värd det sedan kan du tjäna igen allt på rabatter. Gå med nu. :tungan

Ninjaboy skrev:
SMC är hyperviktiga för alla hojåkare och så lite som det kostar att vara med så är det självklart. Bara tidningen är värd det sedan kan du tjäna igen allt på rabatter. Gå med nu. :tungan

Har varit medlem i 6 år,tycker smc är bra...

Men dom känns ändå "gubbe".. :tungan

P@trik skrev:
Har varit medlem i 6 år,tycker smc är bra...

Men dom känns ändå "gubbe".. :tungan

Ok, bra, det tycker jag också men de gör ju bra jobb i skymundan för oss alla även om det är mycket krom och GoreTex i tidningen. :hihi De kan i alla fall det här med touring så ska man åka någonstans är det bara att leta upp något gammalt nummer så har de varit där, jag planerade mina Norge och Tysklandsresor efter dem och det fungerade fint. :tummenupp

Jag prenumererar inte på någon annan tidning eftersom jag inte gillar någon fullt ut så MC-folket får duga och kompletteras då och då med Bike eller någon utländsk med intressanta tester i det numret.

spenk skrev:
Kände igen SH-tröja på bild i nya MC-folket, någon som vill kliva fram??

Öhh, vi är några stycken faktisk... båda med och utan tröjer..

Kortstubina - Ina, & (Styrelses ledamot SMC Uppsala)
Lucky Luke - Peter (Vice Ordis SMC Uppsala)
Johan Hellström - (SMC FÖK, sidan 34)
Laila - Laila Jensen (Styrelses ledamot SMC Riks, ansvar Marknadsföring, sidan 77)
Galne Dansken - Jesper Christensen (Styrelses ledamot, ansvar Trafiksäkerhet, sidan 77)

Gissar vi var typ 16 Uppsala Roadrunners på årsmötet - i sporthojströjor - alla som var på årsmötet vett hur vi tycker om en mängd olika saker
:banana :banana :banana :banana

Sid 53:
"... disskusionerna om efterfester var många. Ett stort Uppsalagäng lovade att det skulle bli röj på deras logement, men efterssom undertecknad avböjde kan jag inte intyga att löftet infriades, trots att lördagen var andra festdagen i rad" - Petra Holmlund MC-Folket
Rättelse: Det var Uppsala RoadRunners tredje festkväll. :fyllisar Och ja, vi hade röj på logementet efteråt.

Jag trodde faktiskt inte att man kunde ha så kul på ett årsmöte som vi faktiskt hade. :tummenupp

Last edited:
JoS skrev:
Sid 53:
"... disskusionerna om efterfester var många. Ett stort Uppsalagäng lovade att det skulle bli röj på deras logement, men efterssom undertecknad avböjde kan jag inte intyga att löftet infriades, trots att lördagen var andra festdagen i rad" - Petra Holmlund MC-Folket
Rättelse: Det var Uppsala RoadRunners tredje festkväll. :fyllisar Och ja, vi hade röj på logementet efteråt.

Jag trodde faktiskt inte att man kunde ha så kul på ett årsmöte som vi faktiskt hade. :tummenupp

.....och jag tror jag vet vem som försökte bjuda Petra :hihi

//B

Galne Dansken skrev:
Öhh, vi är några stycken faktisk... båda med och utan tröjer..

Kortstubina - Ina, & (Styrelses ledamot SMC Uppsala)
Lucky Luke - Peter (Vice Ordis SMC Uppsala)
Johan Hellström - (SMC FÖK, sidan 34)
Laila - Laila Jensen (Styrelses ledamot SMC Riks, ansvar Marknadsföring, sidan 77)
Galne Dansken - Jesper Christensen (Styrelses ledamot, ansvar Trafiksäkerhet, sidan 77)

Gissar vi var typ 16 Uppsala Roadrunners på årsmötet - i sporthojströjor - alla som var på årsmötet vett hur vi tycker om en mängd olika saker
:banana :banana :banana :banana

Glöm inte att Bela (Tassen) vann gokart tävlingen samt att Thomas (Falken) vann stegen på 201 meters racingen, båda med i tidningen på reportagets första sida....

//B

Bear skrev:
Glöm inte att Bela (Tassen) vann gokart tävlingen samt att Thomas (Falken) vann stegen på 201 meters racingen, båda med i tidningen på reportagets första sida....

//B

Tack Bear, trodda att jag var bortglömd.
Kunde se mig själv på 3st bilder i MC-folket.

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back