Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gå in på Uppsala RoadRunners-delen av forumet och glutta lite, så kommer de nog att avslöjas...Iceman1975 skrev:Sidan 52
Peter A och Marina K.. Undrar vad dom har för nick som sagt..
Iceman1975 skrev:Sidan 52
Peter A och Marina K.. Undrar vad dom har för nick som sagt..
Yasha skrev:Gå in på Uppsala RoadRunners-delen av forumet och glutta lite, så kommer de nog att avslöjas...![]()

Jag tror det var minst 12 st med sporthojströjor där!P@trik skrev:Då lär dom nog varit i minioritet...
kortstubina skrev:Jag tror det var minst 12 st med sporthojströjor där!
SMC är hyperviktiga för alla hojåkare och så lite som det kostar att vara med så är det självklart. Bara tidningen är värd det sedan kan du tjäna igen allt på rabatter. Gå med nu.P@trik skrev:Smc känns lite "gubbe"..

Ninjaboy skrev:SMC är hyperviktiga för alla hojåkare och så lite som det kostar att vara med så är det självklart. Bara tidningen är värd det sedan kan du tjäna igen allt på rabatter. Gå med nu.![]()

P@trik skrev:Har varit medlem i 6 år,tycker smc är bra...
Men dom känns ändå "gubbe"..![]()
De kan i alla fall det här med touring så ska man åka någonstans är det bara att leta upp något gammalt nummer så har de varit där, jag planerade mina Norge och Tysklandsresor efter dem och det fungerade fint. spenk skrev:Kände igen SH-tröja på bild i nya MC-folket, någon som vill kliva fram??

Och ja, vi hade röj på logementet efteråt.JoS skrev:Sid 53:
"... disskusionerna om efterfester var många. Ett stort Uppsalagäng lovade att det skulle bli röj på deras logement, men efterssom undertecknad avböjde kan jag inte intyga att löftet infriades, trots att lördagen var andra festdagen i rad" - Petra Holmlund MC-Folket
Rättelse: Det var Uppsala RoadRunners tredje festkväll.Och ja, vi hade röj på logementet efteråt.
Jag trodde faktiskt inte att man kunde ha så kul på ett årsmöte som vi faktiskt hade.![]()
Galne Dansken skrev:Öhh, vi är några stycken faktisk... båda med och utan tröjer..
Kortstubina - Ina, & (Styrelses ledamot SMC Uppsala)
Lucky Luke - Peter (Vice Ordis SMC Uppsala)
Johan Hellström - (SMC FÖK, sidan 34)
Laila - Laila Jensen (Styrelses ledamot SMC Riks, ansvar Marknadsföring, sidan 77)
Galne Dansken - Jesper Christensen (Styrelses ledamot, ansvar Trafiksäkerhet, sidan 77)
Gissar vi var typ 16 Uppsala Roadrunners på årsmötet - i sporthojströjor - alla som var på årsmötet vett hur vi tycker om en mängd olika saker
![]()
![]()
![]()
![]()
Bear skrev:Glöm inte att Bela (Tassen) vann gokart tävlingen samt att Thomas (Falken) vann stegen på 201 meters racingen, båda med i tidningen på reportagets första sida....
//B
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|