Sporthoj är segt!!

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Fan va långsam sidan är på kvällarna :mad: Man kommer hem efter jobbet på kvällarna och ska logga in på sporthoj för att fördriva tiden, Jo vad händer... Tar nästan en kvart att komma in :huvet Vad får man göra då? Jo man får porrsurfa istället :4skrika Jag vill inte porrsurfa!!! Snälla någon ansvarig,,, Försök att få sidan att fungera bättre! Det går åt mycket toapapper :fyllisar

Får ursäkta. Jag försöker ordna server just nu. Har flera "deals" att titta på och det tar lite extra tid. Sen gäller det bara att göra det oxå. Sedan när väl ändringen sker så kanske sporthoj kommer ligga nere en dag eller så.

Swedie skrev:
Får ursäkta. Jag försöker ordna server just nu. Har flera "deals" att titta på och det tar lite extra tid. Sen gäller det bara att göra det oxå. Sedan när väl ändringen sker så kanske sporthoj kommer ligga nere en dag eller så.
Tack ska du ha grabben :tummenupp

Swedie skrev:

har det kommit in några stålar ännu då ?

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret