Sportbils-tips

En -03:a finns en i Södertälje och en i Västmanland (Västerås). Kommer provköra den i Västerås då jag ska dit. Sen har frun börjat tjata om en Mini Cooper S nån som har kört en sådan?

Varför tror du jag rekommenderade MC S...? ;) Men jag skulle inte köpa en som gått mer än 10' mil och då spricker din budget.

Om du, eller frun, nu är inne på hatchbacks så tycker jag du ska prova en 147 GTA, underbar bil och det finns ungefär bara 25 st i Sverige så den borde gå in under kravet ovanlig :p soppaförbrukning garanterat över litern :D gäller ju i stort sätt även MC S R53 (den första BMW-ägda minin och den enda som skulle gå att trycka in i budgeten)

/klarsynt Mini-nörd som för tillfället vänsterprasslar med en Alfa

Last edited:
Passande avatar Meercy...:7peta

Angående Audi TT...

Läs denna tråd.. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=89786

eller denna.. http://www.zatzy.com/allmaent/376430-definition-tjejbil-resonerar.html

Vad kan vi dra för slutsatser, att större del av bilintresserade Sverige tycker att Audi TT är en tjejbil, deal with it!:hej

Läste dom tre första sidorna i Zatzytråden och sedan läste jag det som står under dina inlägg ang omöjligheten att vinna en diskussion med en idiot och kom fram till att du har rätt och är en jävla idiot.

Jag har sedan länge förstått att TTn anses som en tjejbil. Däremot så definitionen av en tjejbil verkar gå isär i Zatzytråden, gillar inlägget där den klassas tillsammans med Nissan micra samt han som drar ner alla varianter av TTn utom TTS och TTRS.

TTn är ändå en bil som väcker känslor en CTR gör inget större väsen av sig. och jag är av uppfattningen att det är enklare att hitta vettig som inte är trimmad buskörd osv än en TT.

Och till TS argumentet "Dom är byggda för det" måste vara det sämsta av dom alla, oavsett hur dom är byggda så slits delar och måste bytas ut och om du nu gått ifrån kraven du hade i första inlägget KÖP FÖR I HELVETE INTE EN 200HK KISSOBAJSBIL MED FRAMHJULSDRIFT kolla då på EVO/IMPREZA och kom ihåg "The Impreza is a boy´s car the Evo is a man´s car"

Edit: Nivån på inlägget var från början hyffsad sen blev jag tvungen att ändra det då bakfyllan gjorde sig påmind.

Last edited:
Får tacka för allt input i tråden. Var och provkörde en Civic Type-R idag. Satan den var så pass skoj att nu står den i mitt garage. :rock Blir även lite pengar över till hojåka i sommar.

Tack från en nöjd Honda ägare med en 954:a & Civic i garaget

//Martin

Får tacka för allt input i tråden. Var och provkörde en Civic Type-R idag. Satan den var så pass skoj att nu står den i mitt garage. :rock Blir även lite pengar över till hojåka i sommar.

//Martin

Grattis!!!!

Läste dom tre första sidorna i Zatzytråden och sedan läste jag det som står under dina inlägg ang omöjligheten att vinna en diskussion med en idiot och kom fram till att du har rätt och är en jävla idiot.

Jag har sedan länge förstått att TTn anses som en tjejbil. Däremot så definitionen av en tjejbil verkar gå isär i Zatzytråden, gillar inlägget där den klassas tillsammans med Nissan micra samt han som drar ner alla varianter av TTn utom TTS och TTRS.

TTn är ändå en bil som väcker känslor en CTR gör inget större väsen av sig. och jag är av uppfattningen att det är enklare att hitta vettig som inte är trimmad buskörd osv än en TT.

Och till TS argumentet "Dom är byggda för det" måste vara det sämsta av dom alla, oavsett hur dom är byggda så slits delar och måste bytas ut och om du nu gått ifrån kraven du hade i första inlägget KÖP FÖR I HELVETE INTE EN 200HK KISSOBAJSBIL MED FRAMHJULSDRIFT kolla då på EVO/IMPREZA och kom ihåg "The Impreza is a boy´s car the Evo is a man´s car"

Edit: Nivån på inlägget var från början hyffsad sen blev jag tvungen att ändra det då bakfyllan gjorde sig påmind.

Oj oj vad jag tycker synd om dig.... Har du ens kört en CTR? Är jag en idiot pga att jag tycker Audi tt är en tjejbil?! Du verkar ju mycket smartare måste jag säga... *verkligen*:dummer

Orka tjafsa med dig mer....

Oj oj vad jag tycker synd om dig.... Har du ens kört en CTR? Är jag en idiot pga att jag tycker Audi tt är en tjejbil?! Du verkar ju mycket smartare måste jag säga... *verkligen*:dummer

Orka tjafsa med dig mer....

Det är alltså ingen sportbil som efterfrågas utan en komfortbil med lite motor och ett baksäte? Super 7 = sportbil, BMW m3 anno 99 för trådstartaren.

Det är alltså ingen sportbil som efterfrågas utan en komfortbil med lite motor och ett baksäte? Super 7 = sportbil, BMW m3 anno 99 för trådstartaren.

Jo från början men eftersom att jag är toffel :rodnar Samt behövde se till de praktiska så blev det en CTR :tummenupp

//Martin

Härligt, grattis. :tummenupp

Då är det bara hondagräsklippare kvar då. :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden