sportbil.net

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Hur många kör, har kört eller vill köra sportbil i Trestadsregionen?

Jag har samma nick även på sportbil.net, har kört sportbil i form av gammal Porsche Turbo, men kör nu för tillfället BMW 540. Vill köra Gallardo, men vem vill inte det?

Det skrivs ju så himla lite här under vintern att jag tänkte förflytta diskusionenerna över till 4-hjulsforumet. Zatzy går ju fetbort och just nu är det lite dött på sportbil.net

Så, lev ut era vilda bilfantasier och drömmar, hoj kör vi på sommaren :yoparty

körde gallardo för någon månad sen, go känsla vill jag lova när man ligger i 250blås =) bara ljudet är värt att betala pengar för att uppleva på riktigt!

men inget går upp mot en skön vända på kusten eller ut på det laglösa landet på orust med hojen!

själv skall jag skaffa mig min första egna bil till sensommaren, svårt att välja ja..

men förtillfället lutar det åt tysklandsimport utav en bmw z3 2,8 coupe. dom är ju jävligt fulsnygga. men jag gillar ovanliga kärror =)

körde gallardo för någon månad sen, go känsla vill jag lova när man ligger i 250blås =) bara ljudet är värt att betala pengar för att uppleva på riktigt!

men inget går upp mot en skön vända på kusten eller ut på det laglösa landet på orust med hojen!

Fy fan...

JAG VILL OCKSÅ :huvet

Har lurat på att prova den ja med... när man har pengar över nån gång... :)

Man kan hyra en gallardo i uddevalla:tungan
Priset är dock lite väl saftigt för min smak.
Så jag får nöja mig med min M5a e39

O fan, vad kostar kalaset?

Själv kör jag E34 540, spöar lätt din E39 på vilken slingrig väg som helst, kör bara löjliga 17" vinterdäck (m5) och 19" sommardäck (x5 fälgar)... Så säg till om du vågar dra en repa.

P.S. Lådan är rasad för tillfället, men har precis köpt mig en 740 som skall donera låda till mig, gör 250km/h med rasad låda så så jävla dåligt går den inte ända, vägrar bara gå på 1:an, 2:an och 3:an... 4:an och 5:an är inga probs... Sen till sommaren så ryker fartspärren, så då jävlar :yoparty D.S.

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano