Sportbike

Han borde dock inse sina begränsningar och låta nästa generation friktionstesta asfalten. Lill-Erik / Goshow har visat talang på den fronten... :rofl

Jari har inte riktigt kommit på att man inte kan hålla fullt jämt medans man tänker på annat.
Han är däremot riktigt finskt pratsam, mailade för ett par veckor sen och undrade hur läget var.
-Böjd, blev svaret :hihi

Läste även denna tråd efter att jag fått psykbryt, tack för snälla kommentarer, det behövs faktiskt ibland.
Ska försöka bli bättre på det själv.

Tja Sportbike... ledsen att jag inte var så pratsam på Ezzodagen men jag hade fokus någon annanstans med tanke på körningen ute på banan, hoppas du inte tog illa upp. :)

Nån dag kommer jag förbi verkstan och tar en kaffe och snackar lite skit skall du veta. :)

Tja Sportbike... ledsen att jag inte var så pratsam på Ezzodagen men jag hade fokus någon annanstans med tanke på körningen ute på banan, hoppas du inte tog illa upp. :)

Nån dag kommer jag förbi verkstan och tar en kaffe och snackar lite skit skall du veta. :)

Självklart tog jag inte illa upp, kände mig lite nedstämd själv för att Ezzo inte är med oss längre, men det var trevligt att jag fick hälsa på hans bror och snacka lite.

Mr Love, kan du inte ändra din ledsna gubbe till en glad gubbe nu?! :D

Läste även denna tråd efter att jag fått psykbryt, tack för snälla kommentarer, det behövs faktiskt ibland.
Ska försöka bli bättre på det själv.

Vafan är du tillbaka!? Jag som tänkte ljuga ihop en historia om att det var du som hade startat Husbykravallerna för att uppmärksamma särskrivningens hot mot det svenska språket, hamnat i västerortspolisens förvar och därmed försvunnit från Sporthoj.
Å nu är du tillbaka och kan dementera sådana ryktesspridningar. Attans.

Väl kommen till baka! :krama

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...