Sportbike

Vafan är du tillbaka!? Jag som tänkte ljuga ihop en historia om att det var du som hade startat Husbykravallerna för att uppmärksamma särskrivningens hot mot det svenska språket, hamnat i västerortspolisens förvar och därmed försvunnit från Sporthoj.
Å nu är du tillbaka och kan dementera sådana ryktesspridningar. Attans.

Väl kommen till baka! :krama

Vafan fick du luft ifrån? :mad:

Tack folks, å du me dåra Twitter and Busted

Jaha, apropå gamla uttjänta moderatorer, länge man hörde av Mattias va, sitter han också i fängelse?

Vill passa på att be dig sportbike om ursäkt, vet inte om ursäkten nådde fram till dig via ombudet swedie? Kändes som att vårat privata munhuggeri blev droppen för dig! Du avreggade dig i samma veva och jag insåg att jag gick för långt, först var det bara meningen att det skulle vara en pik men sen blev piken från min sida förmodligen som jag nämnde ovan droppen för dig! Men ingen är bättre än att man kan be om ursäkt och be om förlåtelse, hoppas att du accepterar min ursäkt nu när den är officiell. Kändes definitivt inte bra att du kastade in handduken pga av mig, jag är dock glad att du är tillbaka:krama

välkommen tillbaka in i röran sportbike, du får gärna börja moderera bort peterpan nu när du är tillbaka :tummenupp oj du ska inte vara moderator, noooooooooooooooooooooo we are doomed :gnissla

Sportis; du har lite ledigt från vitlöksfarmen, så passa på och ta nåra lättöl i värmen.

Vill passa på att be dig sportbike om ursäkt, vet inte om ursäkten nådde fram till dig via ombudet swedie? Kändes som att vårat privata munhuggeri blev droppen för dig! Du avreggade dig i samma veva och jag insåg att jag gick för långt, först var det bara meningen att det skulle vara en pik men sen blev piken från min sida förmodligen som jag nämnde ovan droppen för dig! Men ingen är bättre än att man kan be om ursäkt och be om förlåtelse, hoppas att du accepterar min ursäkt nu när den är officiell. Kändes definitivt inte bra att du kastade in handduken pga av mig, jag är dock glad att du är tillbaka:krama

No hard feelings, bägaren hade runnit över långt innan vi hördes :)

Du får inte gå och försvinna så där igen sportbike, man blir ju ledsen på riktigt! :(

...Trevligt att ha dig tillbaka iaf! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...