Spontana körningar i närheten av sthlm.

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Hallå där. Tyckte det kändes som en bra idé att hålla spontana körningar ifrån tråden "gruppkörning i lugnt tempo".

Någon som är sugen på att åka en sväng idag så är jag och en till ute och snurrar nu. :)

Jag tänkte dra ut och köra en sväng runt 10 tiden idag om det är nån som är sugen?

Åker till rosenhill nu för en kaffe om nån vill mötas upp där.

Ps.
Har en svart z750 om nån dyker upp, väntar en till så vi är väl här en halvtimme till.

Last edited:
Kommer dra ut en sväng nu vid 14.30 typ med start från Gröndal/liljeholmen, om någon är sugen att haka på. Blir mot Vaxholm fram och tillbaka.

Last edited:
Vart bara jag och en polare, åkte vägarna ner mot Nynäshamn och tanken var typ torö men vi glömde väl nån avfart eller nåt så vi hamnade i hamnen i nynäs. Glassen var god där oxå och vägarna roliga, nästa gång kanske vi blir fler?

Jag funderar på att ta en sväng då vädret verkar mildare idag :tummenupp
Vad hade du tänkt dig?

Har väl inte tänkt så mycket längre än... Vore skönt att komma ut en sväng lite senare i eftermiddag - just nu känns det lite för varmt för att klämma ner sig i skinnstället...

Va precis ute med hunden, och känner detsamma.

Någon som är sugen på åkning e jobbet denna vecka? Åker helst i söderort. Gärna med någon m erfarenhet av vägarna eftersom jag tröttnat lite på Rosenhill...

Någon som är sugen på åkning e jobbet denna vecka? Åker helst i söderort. Gärna med någon m erfarenhet av vägarna eftersom jag tröttnat lite på Rosenhill...

Semester hela veckan. Skulle kanske kunna följa med på en kort runda idag fram till halv fem typ.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT