Spontan körning

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Här är det tänkt att man kan skriva om diverse turer om man vill samla ihop ett gäng och köra med olika destinationer och utgångspunkter. En kort sväng för en god fika någonstans eller en längre tur på si så där 20 mil kanske :)

Alla som åker kan komma med förslag :tummenupp

Nja jag kan juh tyvärr inte *körkortslös* :tungan Men om ni ska åka å fika nånstans kan juh jag kommer efter med bilen :D

Jävla trist väder de är nu då när man äntligen kan ut å köra ensam :yoparty Men men, de ser juh ut att bli sol imorron så då kanske man blir ute hela dagen på plastraketen :D

Haha tack så mycke grabbar! Så nu får vi se till å stråla samman nåt framöver å ta oss en lite längre tripp :tummenupp

Ja verkar vara många som ska åka på Onsdag med, då lär man hänga på + är det fint väder imorgon lär man vara ute med :)

spontan körning

vafan !!! Beautiful och Gixxer Tore tog en sväng till Älansbro och hälsa på Härnö Ante och en kopp kaffe hos han. 12 mil blev det.

Just nu regnar det, men vädret ser ut att bli mycket bättre i morgon Söndag. Någon som skall ut på tur?

Vi får se ... det beror på om min sambo tycker jag har nån lust med det :Bugar

Då föreslår jag träff kl 11:45 och så drar vi 12 så att anze också kan haka på om han vill.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti