BASH
WTF !!!!
Kanontid då syns vi på plattan då 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Roligt att du hakar på. Får vi se nya icon jackan live? Den såg grym ut på bildKanontid då syns vi på plattan då![]()
Faan va synd att du inte hann med Andreas. Tyärr är det ju lönlöst att ringa mig när jag är ute och kör. Men en spontankörning av världsklass blev det i alla fall. Själv drog jag och en av polarna ut på en körning till nu i eftermiddag. (Det var ju så grymt bra väder). Så jag fick ihop över 40mil i solskenet idagTypiskt, vakna vid halv tolv efter nattens slit och upptäckte detta för sent. Provade ringa Kenneth för att kolla om ni hunnit sticka och det hade ni ju nog redan gjort....men det kommer fler tillfällen..typ onsdag. Vart åkte ni?
//Andreas
Faan va synd att du inte hann med Andreas. Tyärr är det ju lönlöst att ringa mig när jag är ute och kör. Men en spontankörning av världsklass blev det i alla fall. Själv drog jag och en av polarna ut på en körning till nu i eftermiddag. (Det var ju så grymt bra väder). Så jag fick ihop över 40mil i solskenet idag![]()
Ja asgrym bombrepa vi gjordeDet blev en Bombrepa light fram och tillbaka till Kälarne,tyvär med ett tråkigt slut ...Pirre skulle svänga av hemåt i rondellen i Granlo och framhjulet släppte
Pirre i backen och hojjen i trottoarkanten ... men som tur var gjorde han inte illa sej i alla fall
Kul att du tog dig ut en sväng du också. Nu håller i tummarna för finväder på Onsdag. Men vi bör som sagt åka tidigare framöver.Låter trevligt...vart en sväng för mig också...vart fel ca 10 mil lite hit och dit..men det blir mer på onsdag om vädret håller i sig.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |