Spontanåka!

Jag tar gärna en tur på Söndag börja tidigt och sen kan folka mötas upp under dagen.
Som Bais sa jag behöver nog Lör för att dieseln skall gå ur kroppen.

Söndag 13 Sept
Samling Skogis 10.00

1. Zid
2.
3.
4.
5.

Har vi träffats? har du åkt med oss förrut?

nej tror inte vi setts, jag försöker bjuda in mig själv till en körning bara;) har varit med på ett antal körningar på onsdagar och torsdagar, men inte under streetfighters utan sthlmstråden, där har jag sett några streetfighterströjor, om du va en av dem vet jag inte.

nej tror inte vi setts, jag försöker bjuda in mig själv till en körning bara;) har varit med på ett antal körningar på onsdagar och torsdagar, men inte under streetfighters utan sthlmstråden, där har jag sett några streetfighterströjor, om du va en av dem vet jag inte.

Ok, klart du är välkommen på våra öppna körningar. Näe det var nog inte jag.

ja, man kanske ska satsa på söndag istället...

Jag tar gärna en tur på Söndag börja tidigt och sen kan folka mötas upp under dagen.

Söndag 13 Sept
Samling Skogis 10.00

1. Zid
2. M|cke
3.
4.
5.

Ja fan bokar söndag då. Får städa heeeeeela lördagen då :yoparty ( :rolleyes: )

det låter härligt med en tur på söndag :yoparty

hur ser vägvalen ut om man inte skulle va i skogis till kl10?

Ja fan bokar söndag då. Får städa heeeeeela lördagen då :yoparty ( :rolleyes: )

Inskickat av Mr Zid

Söndag 13 Sept
Samling Skogis 10.00

1. Zid
2. M|cke
3. Mr X
4.
5.

Tack för ni som va med och gazza me telge tokarna ida.. shiet vilken runda vi fick.. cool gubbe trevligt gäng, bra tempo fina vägar som fan..:tummenupp:tummenupp

Richard jag har lite koll på turen iaf. så vi kan ju prova och se nångång..

Det var galet långt och bra idag, men goddammit va ja frös. Nu nybadad och luktar rosenbuske. Dock hojen paj och rumpan öm så tveksamt att jag åker imorgon.

Inskickat av Mr Zid

Söndag 13 Sept
Samling Skogis 10.00

1. Zid
2. M|cke
3. Mr X
4. Doris
5. Bully

Back