Spontanåka!

Välkomnande!?

Fick letat upp Slingerbulten imorse. Va ju tvungen att se den när jag väl va uppe i krokarna.
Vad är det första man möter strax efter Tungelsta? 8! mc poliser i par om två med kanske 500m mellanrum. Kan säga att min bultrepa kvalificerade sig bland de lugnare någonsin :-P
Sen va det massa hundpoliser längs vägen...har de nåt läger där ute?

Jaja, Sen gick det fortare de resterande milen hem till Växjö.

Förresten, hur funkar det med vägtullarna man passerar i innerstan...något man behöver fixa med om man kört genom dom med hojjen?

Fick letat upp Slingerbulten imorse. Va ju tvungen att se den när jag väl va uppe i krokarna.
Vad är det första man möter strax efter Tungelsta? 8! mc poliser i par om två med kanske 500m mellanrum. Kan säga att min bultrepa kvalificerade sig bland de lugnare någonsin :-P
Sen va det massa hundpoliser längs vägen...har de nåt läger där ute?

Jaja, Sen gick det fortare de resterande milen hem till Växjö.

Förresten, hur funkar det med vägtullarna man passerar i innerstan...något man behöver fixa med om man kört genom dom med hojjen?

Tror nog att de tränar upp sig på de tiderna som det är minst trafik och mc förare ute på de vägarna.

Nån som är sugen på en repa så fort som möjligt? ring eller så kollar jag tråden innan jag drar ut o gazzar!

nån som ska ut lör lr sön?

Åker gärna, va en skön tur sist :tummenupp
Samt börjar bli sent på året så bäst att passa på.

Lördag passar nog mig bättre (läs fruns städplaner åt mig i helgen).
Eller blir det Söndag så måste jag vara hemma 16.00.

jag har också ett jobb att sköta på lördag :(
Så antingen en tidig körning på lörförmiddag...måste vara tillbaka på jobbet 14...
Om vädret bli bra så kanske en körning söneftermiddag också... :)

Ut och vädra lite morgonluft, samlas vid 09:00 (får försöka hålla mig relativt städad på AW´n ikväll) så hinner allla till resten av sina åtaganden senare på dagen?

Back