Spontanåka-tråden!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Jag körde förbi stan idag halv 6, stod ett par sporthojjar vid allén, bla en ny grön zx10r... Några härifrån som körde ändå?
 

jurgen

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2003
Ort
växjö
Hoj
Vansinnesmaskin-08
Hmmm...vart e världen på väg då supandet går ut över hojåkandet??
Nä fan, de va bättre för, som man säger:banana

Hade för mig att prioriteringarna va supa knulla och köra motorcykel hmm det kanske var tvärtom. Inte lätt att komma ihåg när man är gammal nog att va född under andra världskriget. Om jag tänker efter va det nog ungefär då min cykel kom ut.
Jävla tur att japsen och tyskarna inte hann göra nåt vettigt av den maskinen ett par kulsprutor där fram och det hade varit kört för oss alla:kulspruta
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
fin runda!! verkligen!! synd bara att den var så kort...:mad:

vissa av er hade ju så j*kla brått så ni hann inte ens stanna när det var rött.........................................
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
fin runda!! verkligen!! synd bara att den var så kort...:mad:

vissa av er hade ju så j*kla brått så ni hann inte ens stanna när det var rött.........................................

vi får ta o sätta en såndär gps tracker man har på hundar i skogen så de inte ska förvinna på dej lollan tror ja,. varför ska ni hålla på o gena till urshult istället för o köra med oss andra? :D

Jäjä, tråkigt tråkigt,. ett bättre försök nästa gång! hur många var de som tappade bort sej?
 

wippe

ya man
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Växjö
Hoj
Z750 -09
Fet körning idag:)

Får ursäkta mitt hastiga inbromsande i jät, kom på att jag skulle svänga lite sent.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
ett par bilder från allén...
 

Bifogat

  • 3.jpg
    3.jpg
    224.5 KB · Visningar: 78
  • 4.jpg
    4.jpg
    219.6 KB · Visningar: 88

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ja, roligt med så många, och dessutom följde ju nästan alla med, förutom någon som genade över Urshult..? Nåja.
Dessutom är det så svårt att se om det är rött eller gult när man har solen i ögonen.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Ja, roligt med så många, och dessutom följde ju nästan alla med, förutom någon som genade över Urshult..? Nåja.

fick för mig att det pratades om urshult i allén.. men sen kom jag på att det kanske var jag själv som pratade om det..:rolleyes:
 

jurgen

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2003
Ort
växjö
Hoj
Vansinnesmaskin-08
fick för mig att det pratades om urshult i allén.. men sen kom jag på att det kanske var jag själv som pratade om det..:rolleyes:

Så du försöker mygla och ta den enkla vägen till urshult.. det kan inte tolereras som straff får du tvätta och vaxa gustavs knäpuckar till nästa körning:D
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top