Spontanåka-tråden!

Piss!
Jobbar både idag o imorrn, ska motorcykla på söndag.
Misstänker att bakfyllan har tagit ett stadigt grepp om många då så jag räknar inte med någon jätteuppslutning:hihi

Jag kan inte köra en meter. Jag tar mig inte ens upp på motorcykelaset. Nån som vill köpa en bättre begagnad rygg? Ryggskott ingår.

Schhhhh!! Fan.. Finge jag bara tag på trasiga delar och så! KUK KTM! Hehe ibland är man på bättre humör!

EDIT: Hahaha dumma dumma alkohol :va

Last edited:
Ack, har inte ställt på min hoj ännu. Nya bromsar monterade dock... så snart så!!! I slutet av april blir det åka av!

Kanske kommer ner en sväng och vänder i allén för att höra lite torrgasande iaf!!!:yoparty

Vägen mellan Moheda o Rydaholm har just lagats, fläckar med tjära o fullt med grus. Kör INTE den vägen än på ett par veckor!
Getaryggarna (vägen mellan Rydaholm o Bor, via Hyggestorp) verkar vara sopad, kanske bara lite dammig.
Nu är det bara att köra! :tummenupp

Vägen mellan Moheda o Rydaholm har just lagats, fläckar med tjära o fullt med grus. Kör INTE den vägen än på ett par veckor!
Getaryggarna (vägen mellan Rydaholm o Bor, via Hyggestorp) verkar vara sopad, kanske bara lite dammig.
Nu är det bara att köra! :tummenupp

Urshult-Sirkön är helt fantastisk. Bara att passa på innan rullgruslagningarna kommer.

är det ok at följa med om ni ska ut och åka?? även jag har ett finger på högerhanden som ej fungerar som det ska och kan bara köra lugnt.

är det ok at följa med om ni ska ut och åka?? även jag har ett finger på högerhanden som ej fungerar som det ska och kan bara köra lugnt.

Även om resten av gänget eventuellt skulle köra fort så brukar man stanna till emellanåt, vänta in alla, snacka lite skit, och sen fortsätta. Så självklart!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT