Spontanåka-tråden!

Ingen som ska köra tullgarns nattorientering ikwäll?

Nån som ska ut och åka ikväll? Vädret är ju godis för hojåkande :-)
Kom igen nu nästan 20 grader varmt idag ju, bättre lär det inte bli förräns nästa sommar :tummenupp

Last edited:
Jag kommer nog att ta en liten runda idag efter jobbet eller när in andra kan skriv var & när så kommer jag.
Ha de gott

mycket möjligt att jag hakar på med.... som sagt skriv var och när så får jag se

Jag drar nu , besiktigar vägarna tills ni andra slutar jobbet:D

BaZZta aka Mattias har mitt nummer,bestäm ni en plats och messa mej så dyker jag upp där med röda faran :yoparty

Mellan 17.00 och 17.15 i allén skulle funka för mig. Det är troligtvis min sista tur :(
Så ikväll blir det åka av :)

Vi ses vid mcdonalds, hoppas jag!!

ju senare desto bättre för mig.... måste rasta hundarna.... hellst framåt kl 18.
men om det är för sent så förstår jag....

Pga att det börjar blir mörk framåt 7 så blir det bättre så tidigt som möjligt...

Hoppas att du kan följa med ändå.

håller med.... vi får se om jag hinner.... annars kanske vi stöter på varann :tummenupp

Blev ju en trevlig liten runda, själv fick man ju ut 25 mil idag :-)
Nu hoppas vi på vädret till helgen, och att vi kanske blir lite fler folk då, om inte annat så skriver vi massa här så de stackare som ställt av blir lite sotis *läs Hanna* :-p

Nu hoppas vi på vädret till helgen, och att vi kanske blir lite fler folk då, om inte annat så skriver vi massa här så de stackare som ställt av blir lite sotis *läs Hanna* :-p

Host. :mad:

Jag hänger gärna med i helgen om vädret tillåter :tummenupp

:gnissla Du din grymma människa!! Jag kommer att hålla tummarna för att det blir skitväder framöver. Hagel och snö om en vecka ber jag om innan jag går och lägger mig. :tungan

:gnissla Du din grymma människa!! Jag kommer att hålla tummarna för att det blir skitväder framöver. Hagel och snö om en vecka ber jag om innan jag går och lägger mig. :tungan

Du och gustav 1 får väl bilda klubb , Vad sägs om Wannabes utan hoj :D
Eller kanske Bänkvärmarna :tungan
Kommer bli grymt väder i helgen, ni får hänga med på era trampcyklar :pannkyss

Finns det några fler som är ute med hojen lite mer österut om Växjö?...käns lite riskabelt att ta hojen till jobbet nu (pga vädret) ..tänker inte ställa av hojen...man kan ja börja med lite varmare kläder ;-)

Jag är ny i gemet, är relativt nyinflyttad och har skaffat mig en hoj, skulle ju va kul o ha någon/några att åka me... kan ju inte vägarna heller, bara att hänga me om man kan vid någon tidpunkt el?

Jag är ny i gemet, är relativt nyinflyttad och har skaffat mig en hoj, skulle ju va kul o ha någon/några att åka me... kan ju inte vägarna heller, bara att hänga me om man kan vid någon tidpunkt el?

Klart att du kan följa med. Ju fler destå roligare. Jag ska ut en runda i helgen om vädret blir fint. Vi kanske kan dra ihop ett gäng.

Ja som sagt blir det bara väder i helgen kan vi nog bli ett litet gäng, hoppas mattias får igenom sin hoj genom besiktningen idag också bara :-)

Finns de ingen klubb man kan vara med i, som åker på lite utflykter till olika mc utställningar o sånt? Typ MC dagarna i Västervik

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman