Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och självklart måste jag hålla med alla andra vem har inte gått och dreglat över honda JJbiker![]()
Nån mer än jag kvar som inte ställt av hojen?
Funderar på en liten runda ikväll kanske, ev bara åka och ta en hojfika nånstanns och prata lite skit
drar ned till allen vid 17:00 snåret iallafall, bara att dyka upp![]()
tror ja såg dig, mullrade fint din hoj! har inte hunnit ut något ikväll tyvärr, även om vädret har talat för det!!
ska nog ut en liten kortis nu... nä nu starta inte aset, vet i fan vad de var med den, den fungerade felfritt sist ja va ute, nu när ja startade så gick den ett tag på tomgången, men lagom att ja fick på mig stället så stannade den o vägrade starta, skumt tycker jag!
tror ja såg dig, mullrade fint din hoj! har inte hunnit ut något ikväll tyvärr, även om vädret har talat för det!!
ska nog ut en liten kortis nu... nä nu starta inte aset, vet i fan vad de var med den, den fungerade felfritt sist ja va ute, nu när ja startade så gick den ett tag på tomgången, men lagom att ja fick på mig stället så stannade den o vägrade starta, skumt tycker jag!
jo de är ju så sant. Men de är lite svårt att tänka så när man är redo att ut o köra, när de va en sån fin kväll o allt.
den är precis nytankad så de ska inte va slut på bensin... men den gick väldigt konstigt, blurrade som fan
Nån mer än jag kvar som inte ställt av hojen?
Funderar på en liten runda ikväll kanske, ev bara åka och ta en hojfika nånstanns och prata lite skit
drar ned till allen vid 17:00 snåret iallafall, bara att dyka upp![]()
Hinner jag bara få ihop min så kommer ja med! har inga lysen på nu juh!!!
Hinner jag bara få ihop min så kommer ja med! har inga lysen på nu juh!!!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |