Spontanåka-tråden!

Ja jag ska också göra min redo för vintern nu i helgen :-(
Får trösta mej med att boka en månads semester i vinter :-)

Jag körde en sväng igår men det var ingen höjdare. Fick hojen tvättad inför vintern iaf. Ställer in min med nu :näsblod . Ska bara köra bettan till morsan så den får stå i varmgarage i vinter. Jag vill med åka på semester till varmare breddgrader. Vart ska du åka?

Precis bokat en månad i Thailand åker den 18 feb , precis lagom till Fullmoon :yoparty

Jag körde en sväng igår men det var ingen höjdare. Fick hojen tvättad inför vintern iaf. Ställer in min med nu :näsblod . Ska bara köra bettan till morsan så den får stå i varmgarage i vinter. Jag vill med åka på semester till varmare breddgrader. Vart ska du åka?

Förbannat

Tjena,

Nån som vet var jag kan få tag på en sån "bygel"??

EDIT: Kåpstag heter det va?

Bifogat

• Förbannat.jpg
    Förbannat.jpg
    84.5 KB · Visningar: 98
Last edited:
Tjena,

Nån som vet var jag kan få tag på en sån "bygel"??

EDIT: Kåpstag heter det va?

Tjena ny här, hoppas det blir lite åkande nästa sommar. Hade varit kul att åka med. Kännde du Erik Karlsson väl? Jobbade inte han på Infocare ett slag? I så fall har jag jobbat med honom.

Vet inte vart du kan få tag i sådant, har du kollat med bikehop, bikersneed eller s-racing? Sök på mc skrot här på forumen, kanske kan hitta något där! Läckert att du fastnade på bild i båda speglarna :)

Erik Karlsson och jag gick i samma klass 1-6 redigt härlig kille var det...maverick3 ut och kör i helgen

Tjena ny här, hoppas det blir lite åkande nästa sommar. Hade varit kul att åka med. Kännde du Erik Karlsson väl? Jobbade inte han på Infocare ett slag? I så fall har jag jobbat med honom.

Vet inte vart du kan få tag i sådant, har du kollat med bikehop, bikersneed eller s-racing? Sök på mc skrot här på forumen, kanske kan hitta något där! Läckert att du fastnade på bild i båda speglarna :)

Tjena,välkommen, jo jag kände erik.. oehört tragiskt!
Och han jobbade på infocare ett tag.

Jag fick tag på ett kåpstag. Men jag fick leta ett bra tag innan jag hittade ett.:)

GAAaggagahaaa!!!! LÖRDAG! Eventuellt sol och en handfull plusgrader.

ALLÉN 13:00!!!!!!!!!!!!!

Själv hoppas jag på påsk, men risken finns väl att det fortfarande är svinkallt då :-(

Ja, e det bra väder följer jag med om jag inte är bakis:)

Säger samma sak som Micke

Fast risken finns ju att vi e lite bakis:rolleyes:

Va ute en runda på 2,5 mil igår...va gött det va!!

Jag var ute ca 4 mil idag, ahh va gutt de va.

nästan torra vägar, absolut ingen sol och fantastiska 5 grader över fryspunkten.

Bifogat

• DSC00027_1.jpg
    DSC00027_1.jpg
    207.1 KB · Visningar: 69
Gör ni alldeles rätt i, kör lugnt nu bara, det var lite slirit där det var blött.

Sen kommer ni väl upp till stugan vid 16:00 med?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman