Spontanåka-tråden!

det är ju fikakwäll med.. tänkte dra upp dit nu sen är frågan om det är nån idé att dra in mot wäxiö..

tsöra hoj!

Jag är på och kör en runda imon! barasäg till =)

Jag kan när som idag...Runt halv sex i Allén är det en bra tid? Kom med förslag...

Last edited:
Jag träffade på två snubbar igår vid donken, en på R6 och en på KTM(minns ju inte deras namn nu) och vi bestämde att om det blir fint(?) väder på Lördag så ska vi ut o åka som helvete. Kl. 11 redan. Så sup inte för mycket på fredag kväll:näsblod

några som ska köra Tullgarns nattorientering på lördag?? eller har alla ställt av?

Köra på natten hoppar jag över, men ut på dagen ska jag nog om vädret håller i sig. Var ute igår o poppade...:) sjukt kul, såg tyvärr inte så många andra.

Vart 18 mil idag, kul som fan. lite kyligt nu på slutet dock. ingen nattorientering för min del :(

Vart 18 mil idag, kul som fan. lite kyligt nu på slutet dock. ingen nattorientering för min del :(

Var väll inte så kyligt??? Blåste på rätt bra på vägen hem å jag frös inte. Inget körande för mig på Lördag.. Måste jobba lite ibland också..

Fick en lucka i schemat. Några från Övfre Kronoberg som har planer/lust/tid för åktur denna fredagseftermiddag?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT