Spontanåka-tråden!

det är ju fikakwäll med.. tänkte dra upp dit nu sen är frågan om det är nån idé att dra in mot wäxiö..

tsöra hoj!

Jag är på och kör en runda imon! barasäg till =)

Jag kan när som idag...Runt halv sex i Allén är det en bra tid? Kom med förslag...

Last edited:
Jag träffade på två snubbar igår vid donken, en på R6 och en på KTM(minns ju inte deras namn nu) och vi bestämde att om det blir fint(?) väder på Lördag så ska vi ut o åka som helvete. Kl. 11 redan. Så sup inte för mycket på fredag kväll:näsblod

några som ska köra Tullgarns nattorientering på lördag?? eller har alla ställt av?

Köra på natten hoppar jag över, men ut på dagen ska jag nog om vädret håller i sig. Var ute igår o poppade...:) sjukt kul, såg tyvärr inte så många andra.

Vart 18 mil idag, kul som fan. lite kyligt nu på slutet dock. ingen nattorientering för min del :(

Vart 18 mil idag, kul som fan. lite kyligt nu på slutet dock. ingen nattorientering för min del :(

Var väll inte så kyligt??? Blåste på rätt bra på vägen hem å jag frös inte. Inget körande för mig på Lördag.. Måste jobba lite ibland också..

Fick en lucka i schemat. Några från Övfre Kronoberg som har planer/lust/tid för åktur denna fredagseftermiddag?

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back