Sponsrade förare till B-rejset 15/10

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Nu verkar det rinna till lite stora dineros i kassorna och alla vill hejja på sina favoriter. Det verkar vara i den lilla debutantklassen all action finns iår.
Berra kan snart gå plus genom bara visa sig på banan och eus har en morot. En lista är allså på sin plats. Fyll på om ni vill sporra någon.

eus i Liten debutant:
Oscar 100 + 100 till vid vinst
Victor 100 + en klapp på axeln vid vinst
Bingo 100 + 100 till vid vinst

Berra i Liten debutant:
eus 100
Oscar 100
Torkel 100
Goodstuff 200

eus i Liten debutant:

Berra i Liten debutant:
eus 100
Oscar 100
Torkel 100
Goodstuff 200

Nyteknik i Liten debutant:
Neutral 100

eus i Liten debutant:

Berra i Liten debutant:
eus 100
Oscar 100
Torkel 100
Goodstuff 200
R2 100

Nyteknik i Liten debutant:
Neutral 100

Inga fler som vill sponsra en Junior ( Berra) och en sketen Rookie600 förare (Eus) så att de kan få se ljuset?
Snålt!

Jag dum i hövet så jag inte fattar hur listan funkar men jag vill sponsra Victor och Eus med varsin hundrig.

Vart sätter jag in pengarna ?

Jag funderar på att sponsra min konkurrent nästa år med en 100 Neutral är det värt det ge mig motavation nu Neutral varför ska jag :tungan

Victor skrev:
Och pengarna till eus kan du ge till mig så vidrarbefodrar jag dom.
:brynad

Nehe du då kommer du bara göra åt dom innan Eus får dom,sen skyller du på mig och säger att du aldrig fick dom.

Så nu har Berra fått sin hundrig.

Ska sponsra Berra med ett bättre beggat mjukare däck om jag har nåt i garaget imorrn.
956 eller 902 är nog inte för roligt om det är mellan 5-10 grader i luften..

Bli inte arga nu men jag måste få fråga :)
Varför ser man sånna här "tiggartrådar" lite då och då?
Varför håller man på med en sport som man inte har råd med?

FÖr att det är kul!

sandstream skrev:

sandstream skrev:

Juniorer har sällan jobb att ens betala startavgiften till ett rejs för, de får alltså förlita sig till föräldrarna. Det är inte många föräldrar som kan fixa alla pengar som behövs..
När du väl börjat med den här sporten kommer du inse att trots att du tjänar bra med pengar, så räcker inte ens det till..

sandstream skrev:

Det är inte den som startade tråden som ska ha pengar, en liten skillnad.
Om nu någon vill se en förare och medlem på forumet köra ett visst rejs så är det kul att kunna bidra, jag tror knappast att några svenskar hade kunnat köra EM i år utan sponsorer. Fast det begriper du ju med, så vad är du ute efter?
Om du tänker efter så sponsrar nog du något du med, typ nån gayig lagsport som ishockey eller nått.

Victor skrev:
Det är inte den som startade tråden som ska ha pengar, en liten skillnad.
Om nu någon vill se en förare och medlem på forumet köra ett visst rejs så är det kul att kunna bidra, jag tror knappast att några svenskar hade kunnat köra EM i år utan sponsorer. Fast det begriper du ju med, så vad är du ute efter?
Om du tänker efter så sponsrar nog du något du med, typ nån gayig lagsport som ishockey eller nått.
Vi sponsrar faktiskt en klubb för ungdomar som inte får vara med i andra klubbar av någon anledning så jag sover rätt bra på nättern :)

Vad jag var ute efter var att förstå vad 100:- hit eller dit gör för skillnad i en sport som kostar skjortan.

oFFkeFF skrev:
Juniorer har sällan jobb att ens betala startavgiften till ett rejs för, de får alltså förlita sig till föräldrarna. Det är inte många föräldrar som kan fixa alla pengar som behövs..
När du väl börjat med den här sporten kommer du inse att trots att du tjänar bra med pengar, så räcker inte ens det till..
Missade att det var en junior med, då kan jag ha lite större förståelse :)

BTW: Borde inte juniorerna slippa anmälningsavgifter?
I de fåtal gayiga lagsporter jag varit aktiv i har juniorerna i princip spelat gratis medan vi gubbar har fått pröjsa en rejäl skvätt (just för att de inte har några pengar).

sandstream skrev:
I de fåtal gayiga lagsporter jag varit aktiv i har juniorerna i princip spelat gratis medan vi gubbar har fått pröjsa en rejäl skvätt (just för att de inte har några pengar).
125jr har redan idag billigare startavgifter än de andra klasserna. Men iofs, varför inte låta dem köra helt gratis? Inte mig emot!

sandstream skrev:
Vi sponsrar faktiskt en klubb för ungdomar som inte får vara med i andra klubbar av någon anledning så jag sover rätt bra på nättern :)

Vad jag var ute efter var att förstå vad 100:- hit eller dit gör för skillnad i en sport som kostar skjortan.

Missade att det var en junior med, då kan jag ha lite större förståelse :)

brukar va så att pappa betalar han är väl gubbe
:tungan

men visst om dom tar från sin egen plånbok så även vi rookis utan sponsorer borde få lite rabbat :hihi

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back