Sponsra Folkesson & Stiggy i SS600-VM??

crallan skrev:
Tack för ditt förtydligande, nu förstår jag hur du tänker :tummenupp, Och jag kan väl på sätt och vis hålla med dig, men nu är det ju varken Folkesson eller ngn annan åkare som har tagit upp den här............QUOTE]

Kan förstå dig till viss del.
Men det borde väl göra mer nyttaatt sponsra dig då än Watz.Watz lär ha fan så mycket mer spons redan än vad du har. Så du behöver pengarna mer. (Jag är inte insatt i hur mkt spons du har)

Ni som har så mycket pengar att ni inte vet var ni ska stoppa dom kan slänga in pengar på mitt konto också om det skulle vara så. Gissar att en fattig studerande har större behov än killarna som deltar i VM. :tungan

Det är nog smartare att spara in lite pengar till ett evenemang eller något då. Eller varför inte bjuda sig själv på en extyra bandag och komma ett steg närmre VM. (Hoppas du/ni förstår hur jag menar.)

/Fredrik

NO_FEAR skrev:
crallan skrev:
Tack för ditt förtydligande, nu förstår jag hur du tänker :tummenupp, Och jag kan väl på sätt och vis hålla med dig, men nu är det ju varken Folkesson eller ngn annan åkare som har tagit upp den här............QUOTE]

Men det borde väl göra mer nyttaatt sponsra dig då än Watz.Watz lär ha fan så mycket mer spons redan än vad du har. Så du behöver pengarna mer. (Jag är inte insatt i hur mkt spons du har)

/Fredrik
:hihi Det har han absolut, det jag tycker är den stora skillnaden är att han saknar pengar för att få till en VM styrning och vara enda Svensk i VM, jag saknar också pengar, men det går mest till att fylla ut startfältet i en svensk supportklass! (vinna menar jag förståss...) Så om du funderar över om du ska ge dina sista surt förvärvade slantar till mig eller Watz, ge dom till Watz.. :7peta

crallan skrev:
:hihi Det har han absolut, det jag tycker är den stora skillnaden är att han saknar pengar för att få till en VM styrning och vara enda Svensk i VM, jag saknar också pengar, men det går mest till att fylla ut startfältet i en svensk supportklass! (vinna menar jag förståss...) Så om du funderar över om du ska ge dina sista surt förvärvade slantar till mig eller Watz, ge dom till Watz.. :7peta

Står fast vid att jag helre hade gett dom till dig...
Men pengarna räcker knappt till mig själv som det ser ut nu.

950kr studiebidrag
1300kr inackorderingsbidrag

Hyra 2600kr

bara av mitt boende går jag back 350kr i månaden... :(

Tycker inte heller om "tiggartrådar" men de fall som behandlas i den här tråden har ju inte personligen lagt ut trådarna utan det har, som Crallan redan beskrivit, gjorts av andra som tycker det är kul att hjälpa till.
De mig veterligen enda trådarna om detta här rä den om Watz, som jag har satt som Sticky eftersom jag tycker det är för jävla illa att han kanske missar en körning i VM pga stålar, och nu denna.

Om dessa trådar nu stör så kan man undvika dem, de bryter inte mot några av forumets regler vad jag kan se.

Trango B --> Starta en sådan fond! Skitbra idé.

NO_FEAR skrev:
Står fast vid att jag helre hade gett dom till dig...
Men pengarna räcker knappt till mig själv som det ser ut nu.

950kr studiebidrag
1300kr inackorderingsbidrag

Hyra 2600kr

bara av mitt boende går jag back 350kr i månaden... :(

Anar jag en tiggar tråd :rofl

Menar inte heller att detta stör så fruktansvärt mycket.
Nu har ni nog uppfattat mig som mer gnällig än vad tanken var. Ni får ursäkta mig.
men det har varit många sånna trådar på senaste.

bl.a. hagster har en sådan tråd. Och den har han skrivit själv...

Goodstuff skrev:
Finns anledningar till att den flyttades från Racingforumet.

okej, okej.

Har inte såpass mkt emot det att jag kollar upp det.
Bryr mig egentligen inte specielt mycket. Men lite trist när den som är mest lusfräck får mest pengar om du förstår vad jag menar.

NO_FEAR skrev:

Skillnad att uppmana folk att gå med i folks fan-klubbar, eller att be folk att dra i trådar för att hjälpa ett fåtal personer till VM.
Folkesson har iofs det halvt förspänt, även om jag vet att han fått slita hund för sina racepengar, både spons och egna. Stiggy har inte haft det vrålfett, men iaf oftast så mycket så han kan äta och betala en plats i GP-vm.
Fredde Watz har inte haft en krona i spons, fram till nu när han ska försöka ordna fram de pengar som behövs till VM..

har försökt hjälpa watz så gott jag kan...
folke sliten hund och raggar spons som få.

grejen med folke och stiggy va föresten klart för länge sedan...

*/ ?>
Back