Spolarvättska

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Är det bara jag som alltid råkar ut för biljävlar som bestämmer sig för att göra rent vindrutan. Känns som dom gör det med flit många gånger. :4skrika

Idag tex sitter en tjej och kör medans pojkvännen tittar bakåt genom rutan och sen vänder sig om och duschar rutan, då slog det fan slint för mig.

WaZZe skrev:
Är det bara jag som alltid råkar ut för biljävlar som bestämmer sig för att göra rent vindrutan. Känns som dom gör det med flit många gånger. :4skrika

Idag tex sitter en tjej och kör medans pojkvännen tittar bakåt genom rutan och sen vänder sig om och duschar rutan, då slog det fan slint för mig.

:kocko hehehehhehehe

Låt mig gissa, det blev lite sånt här :arsele , lite sånt här :kocko , lite sånt här :machinegu och massa sånt här :FU
Eller har jag fel? :D

Performance skrev:
Låt mig gissa, det blev lite sånt här :arsele , lite sånt här :kocko , lite sånt här :machinegu och massa sånt här :FU
Eller har jag fel? :D

Ungefär :) tänkte drämma till sidospegeln, men jag behärskade mig från det iallfall.

har råkat ut för det några gånger, men jag stör mig inte så farligt på det, luktar gott jue :D

kaZmur skrev:
har råkat ut för det några gånger, men jag stör mig inte så farligt på det, luktar gott jue :D
Luktar gott??? Kör du med visiret lite öppet å får in det i käften smakar det ju fan katt i munnen hela eftermiddagen efter det.

Det gillar vi ej.

hållundan skrev:
Luktar gott??? Kör du med visiret lite öppet å får in det i käften smakar det ju fan katt i munnen hela eftermiddagen efter det.

Det gillar vi ej.
Vi som har fuzhatz kör inte med visiret öppet ju, det får du lära dig. :D

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back