Slowroller
Skrämmer små barn
Kan det vara så att Danmark inte haft någon lag alls om utvisning innan? I Sverige behövs det inte så många månaders straff för att det skall bli tal om utvisning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara så att Danmark inte haft någon lag alls om utvisning innan? I Sverige behövs det inte så många månaders straff för att det skall bli tal om utvisning.
Jo, i Sverige behövs det så innihelvete mycket för att det ska bli tal om utvisning tydligen.
Han som slog ihjäl en sjukpensionär i dennes lägenhet här i Umeå och sedan satte eld på hyreshuset för att dölja det, allt för att komma över en gammal Nokia mobil dömdes förvisso till utvisning, men det är överklagat och kommer väl förmodligen inte att hända.
Dom två gäng som gjorde upp om vem som skulle få sälja droger vart i Umeå varpå det slutade med att en höggs ihjäl med ett svärd, ingen av dom kommer att utvisas.
Den så kallade tvångsonanisten från Umeå som vid ett flertal tillfällen har förgripit sig på unga tjejer, förutom övrig omfattande brottslighet, han har inte utvisats trots ständig kriminalitet.
Vid närmre eftertanke kan jag faktiskt inte komma påen enda utvisning som har verkställts...
Han som slog ihjäl pensionären på en parkering i landskrona, har han utvisats?
Fy tusan vad Umeå verkar vara värdekasst.
Ja, det är inte det umeå det var för 20 år sedan, men jag inbillar mig att det ser ut så i alla mellanstora städer i sverige, jag tog bara dom fall jag har haft insyn i den senaste tiden.
en länk där det går att läsa om Danmarks nya lag. http://politisktinkorrekt.info/2011...ag-kriminella-utlanningar-utvisas/#more-90716
SDsponsrade länkar kan man ju hoppa över i det här sammanhanget.
Jo, i Sverige behövs det så innihelvete mycket för att det ska bli tal om utvisning tydligen.
Varför skulle man inte kunna länka till PI?
Inga lätta frågor som SD anhängarna gärna gör dem till.
Inte politiskt oberoende per definition.
Du får naturligtivs använda PI om du vill men knutarna till SD är klarlagda vilket gör stor påverkan för mig.
Ge en politiskt oberoende källa per definition?![]()
Inte politiskt oberoende per definition.
Du får naturligtivs använda PI om du vill men knutarna till SD är klarlagda vilket gör stor påverkan för mig.
Aftonbladet knutar till stenkastarvänstern är minst lika klarlagda.
SD är ett politiskt parti, demokratiskt invalt dessutom, på samma sätt som vänstern är det.
Inga svåra frågor om man frågar danskarna.
PI lägger fram den fakta som Sverige inte vill prata om. Eviln din röding när ska du ge upp?
SDsponsrade länkar kan man ju hoppa över i det här sammanhanget.
Och din källa är Aftonbladet kan jag gissa?![]()
En som inte har ekonomiskt eller politiskt samröre med det ämnet berör.
Flashback likväl som univeristet (i många fall men inte alla).
PI ffs, kom igen...
Så ditt svar är att du inte vet någon?![]()
Kallar du mig röding igen så kommer jag personligen och ger dig en jävla uppläxning i konservatism som du aldrig har hör den förr din lilla skit till slyngel. Kalla mig aldrig röd.
Jag är långt höger om något Sveriges riksdag någonsin har erbjudit.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |