Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Denna?Om jag vill ta bort färg från en motorkåpa finns det något borttagningsmedel som funkar bra utan att ta bort aluminiumet.
Vet att frågan varit uppe tidigare i en annan länk men minns inte om aluminium var inblandat.
Håller med och kul att se att du är tillbaka här!Ska bli kul att följa årets kalender![]()
Sagt utan att ha en aning; Glas- eller isblästring?Om jag vill ta bort färg från en motorkåpa finns det något borttagningsmedel som funkar bra utan att ta bort aluminiumet.
Vet att frågan varit uppe tidigare i en annan länk men minns inte om aluminium var inblandat.
Du behöver inte vänta på att jag eller någon annan ska lägga ut här på Sporthoj.Jag gick in här med förväntan att jag skulle se
Att Grandell hade öppnat lucka nummer tre
För att se hur bygget ska bli är ju kul
men framförallt att se hojen färdig till jul
Jag hade hellre swishat dig mer än du tjänar på mig på tuben och öppnat alla luckor här på SportHoj. Helle ökad aktivitet här men det är bara min åsikt...Du behöver inte vänta på att jag eller någon annan ska lägga ut här på Sporthoj.
Klockan 5 varje morgon öppnas varje lucka, finns på Youtube. Vi har förövrigt fått 120 stycken nya följare på tre dagar, det tycker jag är kul och tackar för att du om du är en av dessa har tryckt på rätt knapp.

|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |