Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitram skrev:Inte i foten kanske men i det nästan nya bakdäcket.![]()
Vad göra? Jag har Michelin Power och har hört nåt om att man inte får laga höghastighetsdäck. Stämmer det? I så fall suger det ordentligt. Behöva köpa nytt däck igen!
Wille skrev:O jag har kört med två punkteringar i mitt Dulop däck. Första gången fyllde jag på med "reservhjul på burk". Sen när jag kom hem så fyllde jag i en sörja som fanns på www.punkteringsfri.nu och andra gången så fick jag punka igen på samma däck när vi var i Sjöbo för nån vecka sen och det tryckte jag i en punkasprayburk i igen och det går hur finfint som helst att köra.
Zilversurfer skrev:Dock så skall man byta hjul ganska snart. Du vet om att detta med "hjul på burk" foam, fräter på aluminium. Därför ska man rengöra fälgen noga vid hjulbyte. Har t.o.m för mig att det står på burken.
Mvh//ZS
Vem åkte du på då?GSXR1100R skrev:Plugg vulkad från insidan höll i +250 för mig iaf, men du väljer ju själv
+250 graderMr K skrev:Vem åkte du på då?![]()
![]()
![]()
Wille skrev:O jag har kört med två punkteringar i mitt Dulop däck. Första gången fyllde jag på med "reservhjul på burk". Sen när jag kom hem så fyllde jag i en sörja som fanns på www.punkteringsfri.nu och andra gången så fick jag punka igen på samma däck när vi var i Sjöbo för nån vecka sen och det tryckte jag i en punkasprayburk i igen och det går hur finfint som helst att köra.
nä för det blir han inte... blir så jävla kletigt med sånt skit... o skvätter gör det oxå...Rogerr skrev:Å du blir garanterat störtpolare med däckkrängarn![]()
Zxr_Green skrev:nä för det blir han inte... blir så jävla kletigt med sånt skit... o skvätter gör det oxå...![]()
Wille skrev:Tur jag inte jobbar som däckkrängare då..*S*
Nitram skrev:Var kan man få gjort en lagning då? Jag har hört med ett par större firmor, men de vill inte göra det. Någon som vet?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |