Det vet nog bara Yamaha, eller hur.
Ha Ha .. Jo, men Du verkade ha rätt bra koll oxå ; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det vet nog bara Yamaha, eller hur.
Jag refererade bara till vad Poncharal har sagt i flera intervjuer men han kan ju fara med osanning också.Ha Ha .. Jo, men Du verkade ha rätt bra koll oxå ; )
Om något är otroligt, så är det a) att du ännu efter tre (3) år inte har insett att det är du som har en avvikande åsikt, inte de som saknar 500 och b) att du inte kan lägga detta bakom dig.Efter tre (3) år svider det fortfarande. Otroligt.
Goddag yxskaft!Någon som vet mailadressen till viasat motor motogp killarna
Jag refererade bara till vad Poncharal har sagt i flera intervjuer men han kan ju fara med osanning också.
Vad yrar du om? 500?Om något är otroligt, så är det a) att du ännu efter tre (3) år inte har insett att det är du som har en avvikande åsikt, inte de som saknar 500 och b) att du inte kan lägga detta bakom dig.
Goddag yxskaft!![]()
Jag tror Spies har en nackdel som Rossi säger av att inte kört GP hojar.
Simoncelli är betydligt närmare toppen i WSBK än vad Spies kommer vara i Mgp.
Han kommer köra en av Yamahas testcyklar. För mig låter det som om den är så utrustad som den kan vara. Dock kan de ju ställa in den i "sattelit-mode".Så Spies 5:e hoj kommer att vara mer nära en fabrikare än Toselads/Edwards?
Jag tror att Spies kommer vara färe Hayden i VM tabellen alla säsonger som de kommer köra mot varandra. Om han vinner en VM titel återstår att se.OK. Jag tror att Spies har stora möjligheter att lyckas väl, men att han skulle göra lika bra resultat som hans föregångare Hayden tvivlar jag på.
Spies har ju iofs test kört hos Suzuki så lite mer än en hint om vad d handlar om har han såklart..
http://www.onthethrottle.com/content/view/352/30/
På med lurarna o vrid upp ljudet
2008 Laguna ..
http://www.youtube.com/watch?v=jOh_RkWB0uk
motogp@viasat.seNågon som vet mailadressen till viasat motor motogp killarna
9 gånger av 10 är det någon annan än Valmers som tar upp Hayden i olika sammanhang, du är en av de flitigaste. Om du släpper det så lär nog fler göra det.Om något är otroligt, så är det a) att du ännu efter tre (3) år inte har insett att det är du som har en avvikande åsikt, inte de som saknar 500 och b) att du inte kan lägga detta bakom dig.
Spies kör ju inte i från konkurrenterna i WSBK med 20-30 sekunder än, så han har en bit kvar tills han platsar i MotoGP. :taliban
Svårt att släppa det där tydligen. Lyssnade du på BBC´s intervju med Mat Oxley? De diskuterade Toselands återgång till WSBK och vad det beror på att britterna inte fixar det i MotoGP. Varför de väljer Superbike och Supersport trots att alla vet att det är från 250 som de bästa förarna rekryteras till MotoGP. Oxley trodde det berodde på att det är hårdare konkurrens i 250 än i WSBK och BSB och att det är lättare att etablera sig och platsa i gathojsserierna. Tradition och den allmänmänskliga tendensen att välja den lättaste av två vägar. Men vad vet han?Spies kör ju inte i från konkurrenterna i WSBK med 20-30 sekunder än, så han har en bit kvar tills han platsar i MotoGP. :taliban
Vad vi vet med säkerhet är att den som vill köra MotoGP om 2-3 år gör bäst i att satsa på en fyrtaktsstyrning till nästa år.Tradition och den allmänmänskliga tendensen att välja den lättaste av två vägar. Men vad vet han?
Vad vi vet med säkerhet är att den som vill köra MotoGP om 2-3 år gör bäst i att satsa på en fyrtaktsstyrning till nästa år.
Hur vet du det "med säkerhet"? Du får gärna utveckla det resonemanget.Vad vi vet med säkerhet är att den som vill köra MotoGP om 2-3 år gör bäst i att satsa på en fyrtaktsstyrning till nästa år.
Hur vet du det "med säkerhet"? Du får gärna utveckla det resonemanget.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |