Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Funkar de att lira alla vanliga pc spel på en imac.
Funderar på att byta ut min stationära mot en imac
Funderar på att byta ut min stationära mot en imac
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Direktmatad 8x SuperDrive (DVD+R DL/DVD±RW/CD-RW)
Skriver DVD+R DL-skivor (dubbla lager) i upp till 4x hastigheten
Skriver DVD-R- och DVD+R-skivor i upp till 8x hastigheten
Skriver DVD-RW- och DVD+RW-skivor i upp till 4 x hastigheten
Läser DVD-skivor i upp till 8 x hastigheten
Skriver CD-R-skivor i upp till 24 x hastigheten
Skriver CD-RW-skivor i upp till 10 x hastigheten
Läser CD-skivor i upp till 24 x hastigheten
Men vet i fan. vill ju ha en bärbar. Hur är de med dvd brännare o de. Är de till eller va kostar de
Och allting kommer förpackat med ett saftigt överpris..3155549Har haft Mac i 9 år.. i början undrade alla hur man kan köra mac.. nu är det dock tvärtom, alla vill ha mac och de flesta är trötta på Win mm.
Jag köpte mig precis en av de nya iMac 24" i ALU. 2,8 Ghz Intel Core 2 DUO, 4 GB Ram och 1 Terrabyte HD.
Kör Vista och spelar dem senaste spelen på 24" Widescreen samtidigt som man kan köra OSX och kolla film, göra musik eller redigera HD material till DVD..
// LOVE MAC.
Och allting kommer förpackat med ett saftigt överpris..
Tvivlar även starkt på att det går särskilt bra att spela nyare spel med ett 2600 pro. Det är ju inget monster direkt![]()

Antar att du inte kör i native då?3155680Ang frågan !!
Enkelt svar på frågan är JA.. om det är "vanliga" spel
Nja om det är allra nyaste.
Rykten säger att nya drivisar är på väg just för dessa grafikkort.
Tvivlar även starkt på att det går särskilt bra att spela nyare spel med ett 2600 pro. Det är ju inget monster direkt![]()
Antar att du inte kör i native då?
Då har dom samma kort som jag har i min bärbara. Tycker det oftast funkar bra men man märker ju att det inte riktigt hänger med. Detta trots att jag bara kan köra i 1440x900 på min.3155699har några polare som inte riktigt släppt det här med att spela spel på datorn och äger MacBook Pro's*
vad jag vet så lirar dom (bl.a.) WoW, Ghost Recon: Advanced Warfighter 2, Age of Empires III och Insurgency (sistnämda även jag ibland) allt på högsta grafik utan att behöva FPS'en behöver ge efter. Sen visst, det är inte dom allra senaste spelen, men inte direkt gamla heller.
* Grafikkort: NVIDIA GeForce 8600M GT-grafikprocessor med dubbellänkad DVI och 256 MB GDDR3 SDRAM
(dessutom upplösning upp till 1920 x 1200 (vilket rekommenderas/är optimalt, alltså inte så att man pressar skiten ur den lilla bärbara burken hehe)
nu har jag ingen erfarenhet av Native eller Parallels, men skulle tro att bootcamp är det bästa om man vill få Windows att prestera så bra som möjligt på ens mac. (a.k.a amatör-teori hehe)
Med native menar jag att man kör på skärmens upplösning. Dvs, kan skärmen visa 1920x1200 så spelar man i den upplösningen3155699har några polare som inte riktigt släppt det här med att spela spel på datorn och äger MacBook Pro's*
vad jag vet så lirar dom (bl.a.) WoW, Ghost Recon: Advanced Warfighter 2, Age of Empires III och Insurgency (sistnämda även jag ibland) allt på högsta grafik utan att behöva FPS'en behöver ge efter. Sen visst, det är inte dom allra senaste spelen, men inte direkt gamla heller.
* Grafikkort: NVIDIA GeForce 8600M GT-grafikprocessor med dubbellänkad DVI och 256 MB GDDR3 SDRAM
(dessutom upplösning upp till 1920 x 1200 (vilket rekommenderas/är optimalt, alltså inte så att man pressar skiten ur den lilla bärbara burken hehe)
nu har jag ingen erfarenhet av Native eller Parallels, men skulle tro att bootcamp är det bästa om man vill få Windows att prestera så bra som möjligt på ens mac. (a.k.a amatör-teori hehe)
Har haft Mac i 9 år.. i början undrade alla hur man kan köra mac.. nu är det dock tvärtom, alla vill ha mac och de flesta är trötta på Win mm.
Jag köpte mig precis en av de nya iMac 24" i ALU. 2,8 Ghz Intel Core 2 DUO, 4 GB Ram och 1 Terrabyte HD.
Kör Vista och spelar dem senaste spelen på 24" Widescreen samtidigt som man kan köra OSX och kolla film, göra musik eller redigera HD material till DVD..
// LOVE MAC.
Vad Sterilt/Cleant. Not nice! Tur att smaken är som 
Med native menar jag att man kör på skärmens upplösning. Dvs, kan skärmen visa 1920x1200 så spelar man i den upplösningen![]()

Bläsch![]()
Vad Sterilt/Cleant. Not nice! Tur att smaken är som
![]()
Precis alla gillar ju inte --------------)
Ja, inte gör jag det...3155762Spela i 1920x1200 med ett 8600GT med 265 mb minne? Tillåt mig rofla:![]()

Tur att det finns snygga PC:s också då så vi som inte gillar Mac också kan ha stilrena grejer...![]()
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |