Spela lite poker?

Status
Ej öppen för fler svar.
Swedie skrev:
Tänkte dra ihop ett officiellt poker-spel med Sporthoj.com-namn, samt någon vinst (pengar eller pryl får vi se. Men nån bra grej iaf). Bara för att ha roligt. JambaPoker (ja, jambaaa som är sååå irriterande på TV) kan lägga upp det gratis åt oss! Preliminärt datum är 4 feb 15:10 (udda tid...).

Men fram tills dess vill jag själv testa på och spela mot någon innan jag går ut med det ordentligt. Så nån som har tid? Gå hit:
http://www.jambapoker.com/?code=sporthoj&LanguageId=sv (använd Signupkod: "sporthoj" (utan fnuttar) för att kunna ta del i kommande sporthoj.com-pokercupen) Vad jag själv erfarit så får man inga spam-emails m.m.

Hoppas ingen tar illa vid sig. Vi spelar såklart utan pengar och på skoj. Iaf till att börja med ;) hoho

EDIT: Öh just ja, jag heter SwedieSH. Nån annan fucker hade tagit "Swedie".
Jag har startat ett konto men hajar inte riktigt det där med "signupkod sporthoj". Dessutom står det att jag har 1000 euro i funnymoney,men hur fan gör man för att kunna spela med dom?

Jävla skitspel.

Alla FunMoney bord är fulla och flera pers i väntelistan :mad:

Nu ska jag testa skiten igen. Jag fick det inte heller riktigt att funka igår.

Om nån undrar så GÅR det att jag tjänar pengar på det här. Men jag vill inte promota att spela för riktiga pengar juh :) Fishy kanske, men jag är iaf ärlig. Meningen är att spela poker på skoj och det ska vara en Sporthoj.com-pokercup.

fan vad trött jag är på allt tjat och reklam om poker. måste man ta och lära sig texas hold'em för att kunna vara social nu för tiden eller?

Swedie skrev:
Nu ska jag testa skiten igen. Jag fick det inte heller riktigt att funka igår.

Om nån undrar så GÅR det att jag tjänar pengar på det här. Men jag vill inte promota att spela för riktiga pengar juh :) Fishy kanske, men jag är iaf ärlig. Meningen är att spela poker på skoj och det ska vara en Sporthoj.com-pokercup.

Grrrr, dela med dig annars slutar jag spela :mad:

Paradoxy skrev:
Grrrr, dela med dig annars slutar jag spela :mad:
ja det går ju iaf tillbaka till Sporthoj.com på nått sätt :) Det kan jag lova! Kanske inte 100% av summan. Men mycket, är det ok? Förövrigt så har jag inte fått in nånting alls och förvän tar inte det heller :hihi Nä... ville spela poker. Men min dator cp'ar sig så fort jag ska testa spela.

Är de där 1000 fakepengarna något som går att återgenerera? Eller måste man spela med riktiga pengar efteråt?

Swedie skrev:
ja det går ju iaf tillbaka till Sporthoj.com på nått sätt :) Det kan jag lova! Kanske inte 100% av summan. Men mycket, är det ok? Förövrigt så har jag inte fått in nånting alls och förvän tar inte det heller :hihi Nä... ville spela poker. Men min dator cp'ar sig så fort jag ska testa spela.

Är de där 1000 fakepengarna något som går att återgenerera? Eller måste man spela med riktiga pengar efteråt?

Okej, då spelar jag lite till =)

Vet ej, får se om jag spelar upp dom så kan jag återkomma. Fast jag är rätt bra ^^

argh. jag har iaf kommit in (det var en del popuprutor man behövde acceptera).

Jag är i FunMoney 1 och spelar.

Jag kom inte på något tillräckligt säkert lösenord.

Åt helvete med skiten. :mad:

jag stod i kö ett tag men kom aldrig in juh! Ska försöka få till ett pokerspel snabbare. hoppas bara han som jag emailar med kan fixa upp ett fort.. tycker det borde gå skapa ett temporärt spel med lösenord.

Tjenare!

Hur går det? Är turneringen spikad? Jag är iaf reggad och sugen på att spela :) . Kommer turneringen kosta något med tanka på att du kanske skulle ha någon vinst?

MVH custe

Det skall finnas någon pokersite där man kan skapa privata bord, där enbart inbjudna får lira. Dvs du kan skapa ditt egna bord, och sedan bjuda in dina polare, så ni kan lira mot varandra på nätet. Dom körde reklam på TV för det för några veckor sedan. Kommer dock inte ihåg vilket bolag det var... Antar dock att man måste lira med riktiga pengar, men inte mig emot :D En 2$ eller 5$ Sit & Go borde de flesta här kunna ha råd med, med tanke på att vi alla delar ett intresse som är allt annat än billigt...

Någon som vet vilket bolag jag menar?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...