Spel aqua bobbel?

• Thread starter Thread starter MT
  • Start date Start date

MT

Hojlös:(
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Saknar min KTM
Det var nån som lade upp en länk till ett kul spel som jag har för mig hette aqua bobbel för ett tag sedan.
Har inte länken kvar och kan inte hitta spelet via google heller.

Spelet går ut på att man skall skjuta bubblor i olika färger för att få flera irad.
Typ som omvänt tetris.

Nån som vet vad jag menar och har kvar länken?

MT skrev:
Det var nån som lade upp en länk till ett kul spel som jag har för mig hette aqua bobbel för ett tag sedan.

Spelet går ut på att man skall skjuta bubblor i olika färger för att få flera irad.
Typ som omvänt tetris.

Nä!! Men på www.netives.com så har de ett spel som heter "marbels" som är ngt liknande, (kanske)

Rudie,
jahapp, en till dag helt förstörd av Bubbles. Tack så jävla mycket! :D

MT skrev:

Typ som omvänt tetris.

http://blip.se/ under spel strategi finns det ett spel som heter Bitch som är ungefär detsamma. Gär att fördriva tiden med det en stund också.

HELVETE! Det där var ju skapligt beroendeframkallande.... Hela dan förstörd! :3freak

Kommer låta "Plopp plopp plopp plopp..." i huvudet hela kvällen... :D

När man får riktigt mycket poäng stannar ju spelet. :/ Först bonusvarianten, där det bara är två färger... sedan är det ju snudd på oundvikligt att rensa, och så blir det "The Muck", för att citera Repmånad...

ft skrev:
När man får riktigt mycket poäng stannar ju spelet. :/ Först bonusvarianten, där det bara är två färger... sedan är det ju snudd på oundvikligt att rensa, och så blir det "The Muck", för att citera Repmånad...

Det gäller ju att undvika att bli av med alltför många färger, dvs när den lägger till en "rad" så lägger den inte till färger som inte finns på planen. Se därför till att ha tre färger med alltid .. om du vill ha riktigt mycket poäng alltså ..

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa